Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czyli jakieś 0,3 Bar moim zdaniem wygląda ok. sprawdzałeś je na ciepłym czy zimnym silniku?Smayll25 napisał(a):podciśnienie na biedy jałowym w granicach 30 kpa
Myślę że to może być problem nieszczelności w dolocie lub przytkanym wydechem. Zerknij sobie jeszcze do tego tematu vw-polo-1-0mpi-podcisnienie-w-kolektorze-ssacym-vt56735.htm są tam ciekawie opisane ciśnienia.Smayll25 napisał(a):kiedy zaczynam powoli dodawać gazu auto zaczyna poszarpywac i wyskakuje błąd p0106 podciśnienie poza zakresem z odczytu wynika że podciśnienie maleje
Najlepiej sprawdzić, potwierdzić na organiżmie żywym . Motor 1,4 vieśwagenowe BXW.Andy33 napisał(a):podczas jazdy bez obciążenia, stałe obroty np. 2500 obr/min powinno być 20 - 41 kPa (0,2 - 0,41 Bar). Ktoś może potwierdzi jeszcze te informacje żebyśmy mieli pewność.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Stała prędkość , równy teren , jest te około 2500 obr/min , nieduże obciążenie silnika ..... Ok . Poniżej jakbyśmy trochę przyśpieszali[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Tu już widać większe otwarcie przepustnicy a tym samym podciśnienie w kolektorze ssącym już się zmniejsza . Dobra , a depnijmy mu do dechy[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Na koniec jakie jest ciśnienie w kolektorze ssącym na unieruchomionym motorze[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]