Opel Corsa - czy nadaje się dla młodego kieowcy kobiety ?

01 Lut 2009, 16:55

Witam, szukam samochodu dla siebie, od teraz mam prawo jazdy, pierwszy samochód. Jeździć jeżdżę, ale nie znam się kompletnie na samochodach. Szukam takiego ekonomicznego, żeby nie psuł się i jako kobieta, żebym nie miała z nim za dużo problemów ;-) musi mieć instalację gazową - czy opel corsa nadawałby się na warunki bardziej miejskie ? znajduję oferty opla corsy z 2005 roku za niecałe 15 tys, i to by mi odpowiadało, ale nie wiem, czy samochód nie jest z serii psujących się lub dokuczliwych .... ?

z góry dziękuję za pomoc :-)
AniaB111
Nowicjusz

Miejscowość: wrocław

01 Lut 2009, 17:18

samochody, produkowane w latach 2000+ nie psują się i mają ściśle określone warunki, nie musisz się bać o auto no chyba że poprzedni właściciel jest leśniczym i jeździł szybko po lesie :D co do auta no to nie słyszałem nić złego na jego temat.

PozdrawIaM!
;*
Madmix
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Irlandia

01 Lut 2009, 18:31

auto srednio awaryjne, moja mama smiga 1.3cdti auto niezle sie prowadzi, troche duza turbodziura, male spalanie. Ogolnie jest zadowolona ale ja osobiscie myslalem ze to bardziej bezawaryjne auto.
radzio000
Początkujący

Miejscowość: ww

19 Mar 2011, 00:37

Spokojnie się nadaje. Moja kobieta zaczynała dwa lata temu od Corsy B 1.4 pb a teraz śmiga BMW 520i. Podobno ostatnio 200 machneła na autostradzie. Także sądzę, że i Twoja luba może śmiało zacząć od Corsy :D Corsa B szybko rdzewiała. Nie wiem jak z nowszymi modelami. Mojej Corsa ma już 17 lat i od roku ma straszne humory. Niby sprawna, ale czasami ma tak, że jednego dnia za nic nie chce odpalić a na drugi dzień odpala za pierwszym podejściem. Sprawdzało ją kilku mechaników i żaden nie stwierdził jakieś usterki. Aha auto mamy w benzynie.
Legion
Nowicjusz

Miejscowość: Szczecin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Uwaga, roboty drogowe!