Opel Insignia 2.0 diesel biturbo 195KM AT

27 Kwi 2018, 19:20

Witam,
Przyszedł czas na zmianę samochodu. Obecnie jeżdżę Mondeo MK3 2.0 TDCI 130KM - jestem bardzo zadowolony, wygodne i ekonomiczne. Jako, że założyłem działalność gospodarczą i cash flow jest dodatni, postanowiłem wziąć w leasing używaną, 3-4 letnią Insignię 2.0 195KM diesel w automacie. Tutaj tylko pojawia się pytanie: czy wziąć leasing z pakietem podstawowym, czy z rozszerzonym serwisowym, wymianą opon etc. Różnica na 3 lata leasingowania to około 18000 brutto - pytanie tylko, czy się to kalkuluje. Mam wątpliwości czy w ciągu trzech lat wydam tyle na serwis przy regularnym wypalaniu DPFa na trasie, czy będzie konieczny remont skrzyni itd. Auta które oglądałem pochodzą z firmy Masterlease i mają średnio 60-70kkm przebiegu. Stąd też moje pytanie: pakiet serwisowy czy serwisować na własną rękę u mojego „magika”? Planuję później wykup tego samochodu.
pedro666
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 13 07 2015
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

28 Kwi 2018, 06:51

pedro666 napisał(a):Tutaj tylko pojawia się pytanie: czy wziąć leasing z pakietem podstawowym, czy z rozszerzonym serwisowym, wymianą opon etc.


Zależy co dokładnie zawiera pakiet serwisowy.

pedro666 napisał(a):Różnica na 3 lata leasingowania to około 18000 brutto - pytanie tylko, czy się to kalkuluje.


Zależy co dokładnie zawiera pakiet serwisowy.

pedro666 napisał(a):Mam wątpliwości czy w ciągu trzech lat wydam tyle na serwis przy regularnym wypalaniu DPFa na trasie, czy będzie konieczny remont skrzyni itd.


W ciągu trzech lat (zakładając, że kupujesz auto z przebiegiem 70 i robisz te 25 rocznie) to może i nie wydasz. Po tym okresie, jeśli masz zamiar wykupić auto może być już różnie bo nie wybierasz taniej w serwisowaniu konfiguracji.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

28 Kwi 2018, 12:46

Pakiet serwisowy to pełna obsługa serwisowa w limicie 20000 km rocznie, wymiana opon 2x w roku, przeglądy etc.
Tak jak mówię, różnica w miesięcznej racie to około 500 zł - co daje 18k w ciągu 3 lat.

Oczywiście planuję wykupić, jako, że wtedy zostaje 1% wartości i auto można sprzedać, ale pewnie będę chciał nim dalej jeździć. Dlaczego nie jest to tania konfiguracja? Lepiej 2.0 163KM i manual?
pedro666
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 13 07 2015
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik RB26DETT - Nissan
    Konstrukcją zbliżoną do słynnego silnika 2JZ Toyoty jest motor RB26DETT Nissana. To również rzędowa szóstka z aluminiową głowicą i żeliwnym blokiem wyposażona w dwie turbosprężarki. Silnik Nissana miał co prawda ...
    Jak działa skrzynia biegów MMT w Toyotach?
    Skrzynia biegów MMT Toyoty jest dostępna w modelach Aygo, Yaris, Corolla, Corolla Verso, Auris i nie należy jej mylić z automatyczną skrzynią biegów, która jest oferowana na rynku północnoamerykańskim ...