To dobrzeże to już inny Kadet
![Smile :)]()
.Ja bym na początku sprawdził zapalniczke.Miałem już kilka takich awarii.Sprawdz,czy styki zapalniczki nie są luźne i czy podczas jazdy nie istnieje możliwość,że styk plusowy dotyka masy.Warto tez sprawdzić jak się ma włącznik świateł cofania - czy nie są luźne przewody,które dotykałyby masy.To samo ma się go podgrzewania gaźnika i innych elementów.Musisz niestety posprawqdzać wszystkie elementy,które są zabezpieczone tym bezpiecznikiem.Nawet jak bezpiecznik przepala się gdy ich nie używasz.Warto tez posprawdzać,czy te elementy,których nie ma w samochodzie,a są na schemacie nie mają już poprowadzonych przewodów - często bywa tak,że producent przygotowuje całą instalację kompletną,a później tylko wyposaża samochód w zalezności od modelu.Mogły one się gdzies przetrzeć i dotykają masy.
Jak nic nie znajdziesz,to poprostu z tego bezpiecznika wypnij najpierw jeden przewód i pojeżdzij,Jak będzie dalej się przepalał,to odłącz kolejny i tak do skutku,aż bezpiecznik przestanie się przepalać.Następnie sprawdz na schemacie,co tem przewód zasila.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...