Franz, w przypadku tego auta by osiągnąć zadowalające efekty trzeba wymienić także metalowo gumowe elementy tylnego zawieszenia,sam remont przodu nie wystarczy!Wycieki z przegubów półosi niszczą tuleje zawieszenia.Auta te trapią przypadłości szybkiego zużywania się tulei wahaczy właśnie oraz gum stabilizatora.Ja tobie tylko mogę napisać ,że ja w swojej 190-tce miałem taki sam problem.Wymieniłem wszystkie te elementy metalowo gumowe(wszystkie
![Exclamation :!:]()
)i w przednim i tylnym zawieszeniu(silentblocki, itd),nowe gumy drążka stabilizacyjnego w przodzie,nowe łączniki stabilizatorów z tyłu,nowe sprężyny oraz nowe amortyzatory a auto dalej było chybotliwe,nie pomogło nawet ustawienie geometrii zawieszenia.Przeoczyłem wymianę dwóch tulejek pływających w tylnej osi.Gdy je wymieniłem auto stało się wreszcie stabilne
![Exclamation :!:]()