Opel Omega V6, turbina watro?

31 Gru 2018, 18:19

Cześć, jestem w posiadaniu Opla Omegi BFL z 99' z silnikiem 3.0 V6
Mam pytanko, przymierzam się do wstawienia turbiny ale szczerze mówiąc nie koniecznie znam wady i zalety tego zabiegu. Więc chodzi głównie czy jeśli już, to montować soft, twin czy biturbo?
SamCookiez
Nowicjusz
 
Posty: 4

31 Gru 2018, 19:01

ten silnik nie jest podatny na mody, podzespoły wysiądą szybciej niż założysz te turbo a Ty jeszcze o Bi mówisz :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Gru 2018, 19:19

To może zamiast tego kompresor? Tańszy i nie wymaga tak mocnej ingerencji w podzespoły. Tylko czy silnik podoła
SamCookiez
Nowicjusz
 
Posty: 4

31 Gru 2018, 19:30

a masz stroiciela?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Gru 2018, 19:32

Mam, na szczęście
SamCookiez
Nowicjusz
 
Posty: 4

31 Gru 2018, 20:56

Ale panowie o czym dyskutujemy jakie strojenie? Trzeba mieć co wystroić. Opcja kompresor wymaga przebudowy pod maską kilku detali mocujących kompresor, dolotu, sprawdzenia układu paliwowego ale pewnie polecą inne wtryski, pompa itp. Następny temat czy świnka czy SA to już powie stroiciel. Dojdą kwestie skrzyni, dyfra ogólnie napędu.
Turbo hmmm gadżety x2 już nie mówiąc o bit.
Ogólnie wszystko ładnie się mówi tuningowcy obiecują a życie swoje...więc nie wiem czy omega jest warta tego...chyba że do upalawki bokami :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mazda MX-5 - samochód do driftu
    Ciekawie prezentuje się również Mazda MX-5, szczególnie jej druga generacja o oznaczeniu NB. To niewielki, tylnonapędowy kabriolet, którego największymi zaletami są niska masa i rozsądne ceny. Auto kupimy ...

01 Sty 2019, 03:02

szybki napisał(a):ty x2 już nie mówiąc o bit.
Ogólnie wszystko ładnie się mówi tuningowcy obiecują a życie swoje...więc nie wiem czy omega jest warta tego...chyba że do upalawki bokami
no pewnie że nie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Sty 2019, 00:44

Można pomyśleć o swapie na v8 z Vette :naughty: wykonalne, bo Holden Commodore
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

04 Sty 2019, 00:47

Tylko na tą chwile ls1 z manualem to jakieś 15k, trzeba to włożyć odpalić a budę uczynić jezdną czyli 40k + auto + nagłe problemy. Ale pomysł fajny.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe