Opel Tigra 1,4

23 Cze 2010, 20:20

Witam! Jakiś czas temu zauważyłam że moja Tigra ciężko odpala, kilka dni później odpalała już za 2-3 razem, i tak bez zmian. Postanowiłam podjechać na serwis żeby podpięli mi go pod komputer i okazało się że coś jest z immo, i pan powiedział że wystarczy że zamienię kluczyk i wszystko powinno być ok, dodam że nic więcej komputer nie wykazał. Dzisiaj znowu chcąc ruszyć spod pracy miałam problem z zapaleniem, kręci ale nic więcej... Może ktoś jest mi w stanie pomóc, dodam że jestem kobietą i nie znam się na tym, i proszę nie zadawać mi "ciężkich" pytań ;) Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 21:35 ]
I jeszcze jedno, czasem jak jadę i dodaje Tigrze gazu, to tak jakby nie mogła przyspieszyć, wręcz dziwnie spowalnia...
mala87
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

23 Cze 2010, 21:37

Jechać do "zwykłego "elektryka samochodowego ,nie do serwisu.
A najlepiej do "gościa" co naprawia tylko immo.
piotr2273
Aktywny

23 Cze 2010, 21:47

Tam gdzie mi podpinali komputer to był od znajomej szwagier i on mi powiedział że wystarczy wymienić tylko kluczyk, a tu nic jednak nie dało...
A co z tym przyspieszeniem?
mala87
Nowicjusz

23 Cze 2010, 22:08

Najpierw to trzeba naprawić to immo,a kiedy były wymieniane świece ,
przewody zapłonowe.
Jutro o 10ej się odezwie.
piotr2273
Aktywny

23 Cze 2010, 22:19

Czyli jednak nie wystarczy wymienić tylko kluczyk?! :)
Ok, w takim razie w najbliższym czasie jadę to zrobić, hmm jeśli chodzi o świece to nie mam zielonego pojęcia, bo tigre mam dopiero 2 mies. i ja nie wymieniałam, także wezmę to pod uwagę
mala87
Nowicjusz

24 Cze 2010, 09:24

Jeśli nie pomogła wymiana kluczyka to trzeba najrzeć immo.
Napisałaś- jakby nie mogła przyspieszyć, wręcz dziwnie spowalnia,
Tak na szybko trudno odpowiedzieć,piszesz że czasem,tzn raz usterka jest raz nie ma.
Byłaś na kompie,trzeba było powiedzieć,sprawdziliby czy jest błąd zapisany
w sterowniku.A może nie ma błędu.