OPEL VECTRA 2.0 DTI kontrolka silnika i brak mocy

12 Cze 2014, 16:13

Witam .
Mam problem a mianowicie nabijałem dziś klimatyzację i po tym fakcie jak jeżdżę z zalączoną klimą przy niskich obrotach zapala mi się kontrolka silnika:( ale jak przyspieszę to przy jakiś 2 tys.obr. gaśnie i nie zapala się aż do spadnięcia obrotów poniżej tysiąca .
Przy tym występuje znaczny spadek mocy auta.
Może ktoś wie co to takiego??
marcpinio
Początkujący
 
Posty: 81
Auto: mitsubishi carisma

18 Cze 2014, 11:34

W DTI to pewnie awaria pompy wtryskowej...
KUPIĘ KAŻDE AUTO.
PomocDrogowa
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 340
Zdjęcia: 14
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW 728i
Silnik: M30B28 184KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1984

18 Cze 2014, 20:54

:)
niestety nie trafiłeś - okazało się że mechanik co mi nabijał przez przypadek odlączył jeden przewód podciśnienia i dlatego takie rzeczy się robiły
marcpinio
Początkujący
 
Posty: 81
Auto: mitsubishi carisma

18 Cze 2014, 21:28

Całe szczęście nie trafiłem :ok:
KUPIĘ KAŻDE AUTO.
PomocDrogowa
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 340
Zdjęcia: 14
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW 728i
Silnik: M30B28 184KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1984

19 Cze 2014, 09:12

I to wielkie szczęście:) na początku myślałem że to pompa albo turbina ale po podlączeniu do kompa wyskoczył błąd EGR i zacząłem sprawdzać wszystko.
marcpinio
Początkujący
 
Posty: 81
Auto: mitsubishi carisma
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pięć zasad kiedy nie powinniśmy wrzucać na luz?
    Wokół prawidłowego stosowania sprzęgła narosło kilka mitów, które są popularne wśród wielu kierowców. Podpowiadamy oraz wyjaśniamy, kiedy i w jaki sposób używać pedału sprzęgła. Zwalniając, ...