No i całe szczęście, że zamówiłem rzeczoznawcę. Przebieg według baz danych Opla oryginalny, ale na start musiałbym zainwestować ok. 7tys. zł na:
- Sprzęgło + prawdopodobnie koło dwumasowe, bo bieg wsteczny i pierwszy wchodził problematycznie
- Przednie opony kompletnie zużyte
- Skorodowana magistrala wodna pod pokrywą silnika (niedługo może zacząć cieknąć, a koszt wymiany może być w granicy 800-1000zł)
- Rozrząd, ponieważ nie ma informacji o jego ostatniej wymianie
- słaby akumulator
- błąd świecy żarowej (do wymiany)
Ponadto auto było całe malowane, poza tylną pokrywą bagażnika. Przednia szyba nieoryginalna (to akurat nie problem, bo może poleciał kamyk, zdarza się). Dwie szyby boczne z lewej i jedna z prawej mają daty prawdopodobnie młodsze od auta. Dodatkowo: wg. nr
VIN auto powinno mieć ksenony, a nie ma, czyli albo była kolizja, albo ktoś sobie je po prostu wymontował przed sprzedażą. Podczas jazdy próbnej lekko ściągał w prawo.
A już miałem brać -.-