
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ale dość często trzeba regulować zawory (z tego co pamiętam to przez wymianę popychaczy)Barol napisał(a):te silniki dobrze przyjmują gaz.
Sprawdzenie luzów zaworowych w tym silniku trzeba dokonać przy wymianie rozrządu . Ewentualna regulacja jest droga ze względu na koszt szklanek. Poza tym ten motor syfi nagarem pod pokrywą zaworów. Poza tym czasami ulega awarii zawór odpowietrzania skrzyni korbowej . Znajduje się w pokrywie głowicy. Jak na razie z mojej praktyki wynika że na lpg nie ma tragedii z luzami zaworowymi w tych motorachSergius13 napisał(a):Wiem, że ten silnik nie ma hydraulicznej regulacji zaworów i dla tego zalecane jest sprawdzanie luzów zaworowych na LPG jakoś co 30 tyś. km.
Kolego Ossy tutaj nie ma płytekOssy napisał(a):koszt regulacji luzów płytkami to w najgorszym razje kilkaset złotych
Barol napisał(a):O ile się nie myle koszt jednej szklanki w ASO to 70-80zł
A jest jakieś inne żródło zakupu szklanekandrewb25 napisał(a):Ale kto kupuje części a ASO do Vectry z 2005R ? chyba jakiś kolekcjoner albo fanatyk
Jakość dyskusyjna . W 1.9 TDI wymieniałem wałek rozrządu INY ( ktoś już wcześnie grzebał tutaj ) bo ogoliło krzywkiandrewb25 napisał(a):np. INA...dobry producent
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL