Opel vectra c lub Volvo v50/s40

09 Lut 2020, 22:05

Witam,
planuję w najbliższym czasie zakupić swój pierwszy samochód, a jako że jestem zielony w tych sprawach więc proszę o pomoc.
Budżet jakim dysponuje to około 20k złotych, z tymże chciałbym alby zawarło się w nim:
- oc - jako, że nie mam zniżek więc wyniesie około 2k
- jakiś pakiet startowy do auta - wiadomo prędzej czy póżniej po zakupie coś trzeba będzie zrobić :oops:
Realna kwota pozostała na auto wynosi więc około 15-17k. Chcę uzyskać jak najlepszy balans i nie kupić po taniości skarbonki w którą wpakuje drugie tyle, a z drugiej strony chciałbym się zmieścić w wyznaczonym przedziale lub poniżej.
Przebiegi jakie będę wykonywał na początek to większość trasa i to głównie w weekendy. Zakładam około 1000-1500 km miesięcznie, dlatego chciałbym dość wygodne auto, żeby podróż kilka godzin była przyjemna. Zrobiłem rozeznanie w innych tematach w podanym przedziale cenowym i wytypowałem 2 marki które chyba najbardziej przypadły mi do gustu: vectra c lub volvo v50/s40.
Co do silnika to myślę, że benzyna będzie bardziej niezawodna na początek i z czasem można zamontować lpg jeżeli wyjdzie to korzystniej. (A może jednak diesel? Tutaj także chciałbym poznać Waszą opinię)
W związku z tym proszę o pomoc najlepiej w postaci podrzuconych ogłoszeń wartych uwagi, najlepiej Warszawa i okolice.
Sam wybrałem kilka ogłoszeń, ale po przeglądnięciu sporej liczby tematów na forum obawiam się, że zbyt ładnie się prezentują te auta na zdjęciach i do tego są w wiekszości sprowadzane więc pewnie coś z nimi nie tak :unsure:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - ten droższy ale z gazem

Bardzo proszę o rzucenie fachowym okiem na te ogłoszenia i z góry dziękuję za wszystkie propozycje i porady. :roll:

Pozdrawiam
m4teusz
Nowicjusz

09 Lut 2020, 22:23

m4teusz napisał(a):wytypowałem 2 marki które chyba najbardziej przypadły mi do gustu: vectra c lub volvo v50/s40.