Opel Zafira A 2.0 DTI v.s. Renault Scenic II 1.9 DCI ?

Który z tych samochodów jest lepszy/ciekawszy :)

Opel Zafira A 2.0 DTI
7
88%
Renault Scenic II 1.9 DCI (nie Grand Scenic !)
1
13%
Razem głosów : 8

03 Cze 2010, 10:40

Witam !
W ostatnim czasie stwierdziłem, że mój obecny samochód muszę wymienić na coś nowego...Jestem młodym kierowcą, który od czasu do czasu mocniej depnie na gaz.Na oku mam dwóch faworytów...mianowicie Renault Scenica II generacji z silnikiem 1.9 DCI oraz Opla Zafirę I generacji z silnikiem diesla o oznaczeniu 2.0 DTI...Scenic II jest troszkę nowszym wizualnie autkiem od Zafiry, lecz obydwa modele można kupić z roku 2004...Dodam jeszcze, że nie interesuje mnie Zafira II generacji oraz Grand Scenic !! Z tego co uzyskałem z danych to Scenic II jest troszkę krótszy...lecz gdy wsiadłem do obydwóch samochodów to właśnie w Zafirze gdy obejrzałem się za siebie to było dalej do tylnej szyby.
Proszę o Waszą pomoc, które autko jest bardziej przyjazne dla kierowcy, wygodniejsze dla pasażerów (dodam, że nie kieruję się tym, że Zafira ma 3 rząd siedzeń), oraz które autko nadaje się do tego aby od czasu do czasu przycisnąć troszkę na gaz, a zimą zaciągnąć ręczny na jakimś placu :D
Ostatnio edytowany przez wojciech28 03 Cze 2010, 13:24, edytowano w sumie 2 razy
wojciech28
Nowicjusz

Miejscowość: Złotów

03 Cze 2010, 10:54

wojciech28 napisał(a): które autko nadaje się do tego aby od czasu do czasu przycisnąć troszkę na gaz, a zimą zaciągnąć ręczny na jakimś placu :D

Chyba żadne z wyżej wymienionych. Na takie popisówki czy bączki żaden samochód typu minivan ani tym bardziej van się nie nadaje, jest wysoki. Że się da to ja wiem ale pomyśl sam. Van i kręcenie bączków albo "drifty" po placu...
Nie napisałeś ile chcesz przeznaczyć na zakup samochodu. Ale sądząc po silnikach jakie opisujesz to żaden jakimś zrywem szczególnym się nie wykaże. Po przesiadce z Civica licz się z tym że nieco inaczej zachowuje się takie wyższe auto na drodze.
stasiowski121