Opinie o silniku GDI - benzynowym z wtryskiem bezpośrednim

26 Lut 2009, 15:40

Mysle, ze roczniki gdzies 00 - 02... 16 tysi...
Luq
Początkujący
 
Posty: 105
Miejscowość: woj. Lodzkie

26 Lut 2009, 16:00

Te pieniazki powinny Ci wystarczyc na zadbany egzemplarz z okolo roku 2000. Po lifcie zmieniono zawieszenie, wstawiono stabilizator tylnej osi, poszerzono rozstaw kol przednich, poprawiono materialy wewnatrz auta wiec powinienies byc zadowolony :)
Stylistyka tez bardzij mi sie podoba po lifcie, ale to juz kwestia gustu :) W sumie przed liftem byla rownie ladna :)
Jak bedziesz mial jakie kolwiek pytania jeszcze odzywaj sie :)
Powodzenia w szukaniu. A i pamietaj ze pospiech jest zlym doradca.
Pozdroo
Robson86
Mitsumaniak
Pozdroo
Robson86
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: inąd

26 Lut 2009, 17:30

Dlatego nie bede sie spieszyl i obowiazkowo przed kupnem zabiore go na solidny przeglad :D.

Jeszcze mam takie pytanko: Jak jest z rozrzadem ?? Ile kosztuje wymiana i co ile km ?? Co 100 tys ??

Bardzo podobaja mi sie Cari 1,8 GDI ze spojlerem a zauwazylem, ze nie kazda takowy posiada. Ze spojlerami sa jakies konkretne wersje czy to poprostu sprawa konkretnego egzemplarza ??

Z gory dzieki Robson86 :D :D
Luq
Początkujący
 
Posty: 105
Miejscowość: woj. Lodzkie

01 Mar 2009, 21:17

Generalnie rozrzad sie robi przy 60 000km jesli korzystasz z zamiennikow lub co 90 000km jesli korzystasz z czesci oryginalnych.
Co do spoilera, to nie byl on montowany fabrycznie w zadnym egzemplarzu, poza wersja "sport". Byl natomiast do dokupienia w opcjonalnym wyposazeniu modelu :)
Teraz nie ma wiekszego problemu z wyborem i doborem spoilerow :) Wiec tym sie nie przejmuj :)
Pozdroo
Robson86
Mitsumaniak
Pozdroo
Robson86
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: inąd

06 Lis 2010, 13:51

Witam , panowie auto z 2000 roku ma 107 tys. przejechane i jezdzi na polsyntetyku MITSUBISHI MOTORS DIAMOND PROTECKTION 10w40 czy byl przekrecony licznik?
erykson
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: NIemiec

13 Gru 2010, 20:26

Ja jak na razie mam to autko dwa tygodnie i mam bardzo dobre zdanie o nim,na 10 litrach paliwa zrobiłem 200 kilometrów i to w trybie mieszanym 50/50%,zaraz ktoś mi napisze,że bredzę,ale tak to jest.Mam nadzieję,że wszystkie te rewelacje i negatywne opinie o tym silniku to bujda,bo po nieudanej przygodzie z astrą 1.8,zdecydowałem się na japońca i na tą markę ponieważ mam nadzieję wielu kilometrów bezawaryjnej jazdy.pozdrawiam forumowiczów :cool: :lol:
BVB GÓRĄ!!!!!
szczupak25
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Miejscowość: Den Haag
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tatra – nietypowa czeska ciężarówka
    Tatra – czeski producent samochodów ciężarowych słynie z niekonwencjonalnych rozwiązań technicznych, a jego pojazdy są synonimem mobilności w najtrudniejszych warunkach terenowych. Korzystając z zaproszenia, ...

14 Gru 2010, 00:08

słyszałem,że trwały i mało pali.
ryba1977
ryba1977
Aktywny
 
Posty: 320
Miejscowość: poznań

14 Gru 2010, 11:01

silnik dobry w miarę oszczędny ale nie do zagazowania :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Lut 2012, 16:30

Mam Mitsubishi space star 1.8 GDI 2002 rok gaśnie na wolnych obrotach. Wymieniona została przepustnica, sonda Lambda, świece i wyczyszczony przepływomierz. Przed naprawą silnik spalał ok. 20 l /100km po naprawie zużycie spadło do ok. 8 l czyli tak jak po zakupie samochodu ale gaśnie na wolnych obrotach, obojętnie czy jest zimny czy nagrzany.
rafcio99
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 2001

22 Lut 2012, 16:58

PhantomASA1 [...] jestes ze chwalisz renault te samochody są nowe i sie psują stare jak twój tylko na zło ja mam mitsubishi space runner 1.8 16v 122km kupiłem go jak miał 230tys km teraz ma 900tysiecy kilometrów i niechce sie zepsuc nie robiłem nic w silniku tylko co amortyzatory ale to wiadomo na polskich drogach i hamulce prowadzi sie idealnie samochód ma 15lat i osiąga 210km/h bez problemu polecam te silniki mitsubishi kazdemu kto chce zawsze dojechac do celu mróż -30 odpala od zaraz tak jak latem a stoi na dworze 9lat eksploatacij i nigdy nie stanołem na drodze silniki mitsubishi są nie do zajechania szczególnie te stare
dam3
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 15 04 2009
Auto: mitsubishi space runner 1.8T

04 Mar 2012, 11:29

Czytam wszystkie posty i każdy coś wnosi, nie będę tutaj bronił zaciekle gdi ale obiektywnie się o nim wyrażę, co do mechaników przede wszystkim, nie słuchajcie ich opinii bo nie mają pojęcia o tym silniku ale co za tym idzie jak sami nie macie pojęcia to go też nie kupujcie bo taki pseudo mechanik nie podejmie się naprawy albo podejmie się i wymieni pół samochodu bez oczekiwanego pewnie efektu. Teraz mam takie pytanie, ktoś napisał że takie wadliwe wyszły z fabryki, proszę o konkrety jakież to wady one zawierają, ja nie zauważyłem żadnych, ważne jest wymienianie elementów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, legende tego silnika jako badziewia piszą właśnie mechanicy którzy wogóle nie mają pojęcia jak do niego podejść, ja właśnie zakupiłem gdi od właściciela który niesiony podpowiedziami mechanika który to właśnie nie umiał sobie z nim poradzić, oddał mi to autko za śmieszną cenę a koszt naprawy to 220v, lutownica, cyna, w przeliczeniu jakieś 2zł, ale za to wziąłem go z dwiema pompami i różnymi innymi częściami które to właśnie ten "mechanik" wymieniał i wymieniałby jeszcze pewnie długo i namiętnie, z samochodem nie ma najmniejszych problemów, silnik jest dość elastyczny choć woli wysokie obroty " japończyk :D ", spalanie jak na tą moc i moment obrotowy jest wręcz śmieszne, popychaczy nie zmieniam wogóle a na postoju nie słyszę silnika, choć potwierdzam że popychacze cykają w tych autach i jest to norma, tak ma być i się tego nie wymienia póki jest to cykanie a nie walenie, a do tej pory spotkałem tylko dwa które wręcz waliły, wymiana i ładnie cykają, tak jak powinny, jeden już 2 lata drugi natomiast 1,5 roku, poza tym wyraźne i dobrze słyszalne uderzanie popychaczy jest przyczyną złej pracy silnika, ale nie będe zdradzał tutaj co się z tym robi bo pseudo znawcy by się za dużo naumieli i okrzyknęli by się specjalistami, jednym słowem, dbać o silnik, elementy eksploatacyjne na czas, dobry człowiek który zna ten układ i silnik jest nie zabicia, na przykład w książce serwisowej jest napisane "może pobrać 1 litr oleju od wymiany do wymiany", ja zalewam w silnik który ma ponad 200.000 tyś. przebiegu castrol edge 5w30 i do wymiany 2 setki to góra. Nie polecam jeżeli nie ma się człowieka który się na tym zna, jak już się coś sypnie, a psują się wszystkie auta, tylko nie każde naprawi "wiesiek ze śrubokrętem" w garażu. Miałem różne auta i nie stwierdzam aby to psuło się bardziej, wręcz rzadziej niż na przykład prosty silnik audi. Dziękuję. Pozdrawiam.
grzeniek
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 03 03 1985
Auto: carisma

09 Lis 2013, 22:04

czesc kolego walcze z gdi chodzi na 2 gary , iskra na wszystkich swiecach jest , jezdzilem na lpg mikser rok czasu chodzil dobrze , jak masz jakies porady daj namiar
daniel7009
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: carisma gdi

12 Gru 2013, 10:25

Czesc
Przeczytalem twoj post dot GDI i mam takie pytanie.
Jestem od 2008 wlascicielem SS GDI 1,8 Gdy kupowalem go w niemczech mial na liczn 170 obecnie ponad 300 tysi. Ogolnie jestem zadowolony,
Pisze do ciebie bo pojawil mi sie problem albo natury elektrycznej albo jednak mechanicznej.
Otoz samochod zaczal mi przerywac. Objawy byly bardzo podobne do takich gdy swieca przestaje palic. mianowicie autem sazrpie i slyszac silnik masz wrazenie ze pali na 3 cylindry.
Przejrzalem cewki. okazalo sie ze dwie mozna by wymienic (sprzezynki dociskowe byly utlenione)
Wymienilem swiece (czas najwyzszy po 120 tys:))
lecz problem nie zniknal.
Nie jest on regularny dlatego wykluczam przestawienie sie rozrzadu.
Dokladne objawy polegaja na tym ze samochod ladnie jedzie jak mu wciskam zaledwie pol centymetra pedal gazu. Rzecz jasna na odpowiednim biegu. Jesli np wrzuce 3 a jade za wolno i wcisne lekko gaz to bardzo szarpie. na tym samym biegu np jak juz zlapie predkosc - naciskajac mocno pedal gazu - czuc ze nie ma takiej mocy i jakby palil na 3 cylindrach.
Reasumujac: na kazdym biegu jak ma swoja predkosc - trzymanie gazu na pol cm powoduje ze dostarcza paliwo i jedzie i to nawet dynamicznie. Dodam gazu.... dusi sie jakby nie palil na cylinder.
Spotkales sie z takim problemem?
Pozdrawiam
Radek / Kielce
Radoslav
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 09 1989
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: SpaceStar 1,8 GDI DLX
Silnik: GDI 1,8 127 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999