REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
tomi222 napisał(a):Witam.
Noszę sie z zamiarem kupna samochodu terenowego. Do jeżdzenia głównie po mieście jednakże z możliwoscia wjechania w cięższy teren bez stresu.
obydwa mają standardowy reduktor z dopinanym przodem, bez centralnego dyfra
co do terenu
jak chcesz to ci znajdę extrem z błotem po kostkii z tym extremem też różnie bywa czasem dobry kierman objedzie tego co ma blokady wyciągarki i mase szpeju a jeździć nei umie
![]()
podstawa to nie motać nei wiadomo czego, na początek tylko włożyć lepsze gumy i nauchyć się jeździć![]()
ilości wręcz pomijalne 0,5l na 100kmRander napisał(a):Więc "na twardym" zaleta - mniejsze obciążenie mechanizmów, może mniejsze spalanie paliwa.
Rander napisał(a):Wada: w gorszych warunkach pogodowych (deszcz, śnieg, itp.) mamy tylko napęd na tył.
na miękkim latamy 4x4 nie przejmujemy się bzdetamiRander napisał(a):"Na miękkim" - też najczęściej jeździmy na tyle, dopiero w cięższych warunkach dopinamy przód. Zyskujemy większe możliwości terenowe kosztem sterowności.