09 Lut 2010, 01:45
jeśli bardzo chcesz auto postawić na 35 to zawieszenie do wymiany min +3 cale (polecę si Dobinsons, mają świetne zawieszenia, genialnie się krzyżują) do tego obniżenie skrzyni begów, tuleje mimośrodowe do wysokiego liftu, obniżenie punktu mocowania tylnego panharda, wydłużenie przedniego panharda, wydłużenie drążka kierowniczego, wydłużenie przewodów hamulcowych, zmiana naciągu sprężyny korektora hamowania (bądź przesunięcie korektora) super by było jeszcze dorzucić regulowane wahacze z tyłu ale to już niekoniecznie, do tego podcięcie nadkoli i najlepiej przełożenia 5,25 ale na standardzie też da się jeździć jak silnik zdrowy i za wiele koników nie uciekło
ogólnie koszt bez opon to jakieś 5 tysi, lekko licząc,
wersja loł buddget, +2 cale na zawieszeniu ( sprężyny, amortyzatory, nie podkładki bo one niestety nie robią), do tego lift budy o 1 cal ( lift przy którym nie musimy niec przerabiać, najwyżej podpiłować delikatnie bude przy dźwigni reduktora bądź wygiąć dźwignie) + przewody hamulcowe + tuleje mimośrodowe +zmiana panhardów i drążka... zaoszczędzisz może tysiąc
najlepsza opcja do patrola to koła 33 cale z agresywnym bierznikiem w teren i jakieś AT na drogę +30mm na sprężynie +amortyzatory (OME, TJM) +25mm na budzie wtedy nic nie przerabiamy( nie wspominając o dźwigni reduktora)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada!