REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Zgadza się ale ciężko się na nich opierać. Nie znalazłem jeszcze rzetelnego testu w którym firma brałaby 10 różnych kompletów opon w tym samym rozmiarze i testowała na jednym i tym samym samochodzie. Wtedy by to miało jakiś sens inaczej to mydlenie oczu.yeti65 napisał(a):Najwięcej testują Niemcy i trzeba na to brać poprawkę
Rokiko napisał(a):Nie znalazłem jeszcze rzetelnego testu w którym firma brałaby 10 różnych kompletów opon w tym samym rozmiarze i testowała na jednym i tym samym samochodzie. Wtedy by to miało jakiś sens inaczej to mydlenie oczu.
yeti65 napisał(a):Albercik, testy to najbardziej wiarygodne źródło i to mimo tych paru przekrętów.
:) wygląda to tak, że przy powtórnym teście np. TOP 10 by się całkowicie przemieszało jeżeli chodzi o pozycje. Można tu podać w rankingu hałas na zewnątrz, opory toczenia ale drogi hamowania już nie bo samochody mają różną wagę itd.yeti65 napisał(a):Wyniki też są uśrednione, wykonuje się kilka prób dla jednego badania i bierze średni wynik.
A co w tym trudnego? Przynajmniej mamy miarodajne (prawdziwe) wyniki dla jednego rozmiaru opon na jednym samochodzie (podajemy oczywiście przy wynikach jego model). Możemy sprawdzić przyczepność, granicę uślizgu, drogę hamowania i dużo innych parametrów.yeti65 napisał(a):Jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie takiego testu na jednym samochodzie