Osobówka do 6 tys, konkretne modele.

02 Maj 2011, 20:51

Witam, chcę kupić sobie pierwszy samochód. Z grubsza wybrałem kilka modeli, które mnie interesują, prosiłbym o poradę, który przy następujących założeniach bedzie najlepszy.

Więc interesujące mnie modele to : Honda Civic Vgen, Peugeot 406, Renault Laguna, Megane, Opel Vectra (?)

jak pisałem w temacie cena do 6 tys, benzyna+gaz, silnik 1.8 to max, w miarę tani w utrzymaniu.

Więc proszę o poradę, który model, ewentualnie jakies opinie
pozdrawiam Rafał
Rafal1757
Nowicjusz

Miejscowość: Ciechanó

02 Maj 2011, 20:55

ja bym wziął albo vectre albo peugeota.laguna ma problemy z elektryka i nawet na nazwę 'królowa lawet' megane i honda-nie mialem do czynienia czyli nie wiem
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

02 Maj 2011, 21:13

Laguna owszem ma pseudo królowa lawet ale II generacja której w tej kwocie nie dostanie ale za I gen można sie śmiało porozglądać.Ja bym sie porozglądał za Civiciem ale VI gen,bardzo fajne autka.
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Maj 2011, 22:32