OSZUKANA PRZEZ ROBERTA BODALSKIEGO NA PORTALU OTOMOTO !!

18 Mar 2014, 23:39

Witam.
Czy ktoś jeszcze został oszukany przez osobę podszywającą się pod lekarza Roberta Bodalskiego ze Szwecji? Jeśli tak to zgłosił ktoś sprawę na policję?
AUDI A4 oto zdjęcia http://postimg.org/gallery/c9bathjk/c3f64dff/
oszukana na 6600 EUR ;/
UWAGA! strona http://parcel-freight-services.com/ może być sfałszowana !!!!

Rozmowa zaczęła się tak:

Witam,

Cieszê siê, ze sa Pañstwo zainteresowani moim samochodem. Sprzedajê ten samochód tak tanio, poniewaz kupilem tu w Szwecja inny. Pochodzê z Polski. Jestem lekarzem i ze wzglêdu na pracê przeprowadzilem siê do Szwecja . Mam tu nowa pracê i zarabiam wiêcej niz w Polsce. Przywiozlem samochód z Polski do Szwecja . Samochód zarejestrowany jest w Polsce.
Samochód jest w doskonalym stanie, nie ma uszkodzeñ, bezwypadkowy. Nie posiada zadrapañ, garazowany, nigdy nie palil w samochodzie i nie ma zadnych kredytów do niej przywiazani. Samochód jest w pelni oplacone.
Wnêtrze jest równiez w doskonalej formie.
Silnik jest równiez w bardzo dobrym stanie, nie ma z nim problemów.
Pojazd posiada pelna dokumentacjê serwisowania. Jest on równiez zarejestrowany w Polsce i jest to jeden z powodów, dlaczego sprzedajê samochód w Polsce. Samochód jest równiez ubezpieczony. Posiada wszystkie dokumenty.
Jeœli potrzebuja Pañstwo wiêcej zdjêc lub jakiekolwiek inne informacje na temat samochodu, proszê mnie o tym powiadomic w kolejnym mailu, abym mógl Pañstwu je wyslac. Równiez podam Pañstwu wiêcej szczególów na temat tego, w jaki sposób transakcja bêdzie sfinalizowana.

Czekam na Pañstwa odpowiedz mozliwie jak najszybciej.

Pozdrawiam
agnieszkaag
Nowicjusz

Auto: audi a6

15 Kwi 2014, 07:38

Zadzwoni Pani pod numer podany w prywatnej wiadomości.
scłobez
Obserwowany

Prawo jazdy: 16 12 1979
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Kabriolet
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

16 Kwi 2014, 04:41

nie dostałam żadnej wiadomości .