Oszuści na otomoto cd.

26 Paź 2014, 13:45

Uważajcie na kolejnego oszusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podszywa się za lekarza z Polski, który wyjechał do Danii i ma do sprzedania auto w idealnym stanie. Podaje swoje imię i nazwisko oraz pisze ciekawą bajeczkę:
> Witam,
>
> Cieszê siê, ze sa Pañstwo zainteresowani moim samochodem. Sprzedajê ten samochód tak tanio, poniewaz kupilem tu w Dania inny. Pochodzê z Polski. Jestem lekarzem i ze wzglêdu na pracê przeprowadzilem siê do Dania. Mam tu nowa pracê i zarabiam wiêcej niz w Polsce. Przywiozlem samochód z Polski do Dania. Samochód zarejestrowany jest w Polsce.
> Samochód jest w doskonalym stanie, nie ma uszkodzeñ, bezwypadkowy. Nie posiada zadrapañ, garazowany, nigdy nie palil w samochodzie i nie ma zadnych kredytów do niej przywiazani. Samochód jest w pelni oplacone.
> Wnêtrze jest równiez w doskonalej formie.
> Silnik jest równiez w bardzo dobrym stanie, nie ma z nim problemów.
> Pojazd posiada pelna dokumentacjê serwisowania. Jest on równiez zarejestrowany w Polsce i jest to jeden z powodów, dlaczego sprzedajê samochód w Polsce. Samochód jest równiez ubezpieczony. Posiada wszystkie dokumenty.
> Jeœli potrzebuja Pañstwo wiêcej zdjêc lub jakiekolwiek inne informacje na temat samochodu, proszê mnie o tym powiadomic w kolejnym mailu, abym mógl Pañstwu je wyslac. Równiez podam Pañstwu wiêcej szczególów na temat tego, w jaki sposób transakcja bêdzie sfinalizowana.
>
> Czekam na Pañstwa odpowiedz mozliwie jak najszybciej.
>
> Pozdrawiam

A oto kolejna jego bajeczka :). Śmiech na sali. :D

Witam,

Cena calkowita ( transportu + samochod ) wynosi 6100 EUR.