Panel LED świetlówka

21 Lis 2018, 23:46

Witam. Szukam oświetlenia do warsztatu po remoncie w którym będę naprawiał samochody i ciągniki. Mam na oku taki np. Panel LED, czy możecie doradzić którą barwę wybrać, ktoś miał do czynienia z takimi świetlówkami ? https://allegro.pl/lampa-led-120-cm-do- ... 80749.html Jaka moc będzie optymalna, będzie w warsztacie około 5 lamp. Na tej aukcji jest 36 Wat, na innych są np. 72 Wat. Znowu w tym ogłoszeniu pisze coś takiego dziwnego.: Na lampie może być napisane np. 80W, 72W, 48W itp. Natomiast prawdziwa moc lampy to 36W !
PiotrMSC
Początkujący

Miejscowość: Lublin

21 Lis 2018, 23:49

Ja tam nie znam się na elektryce mogę jedynie podpowiedzieć że bierz barwę zimną, najlepiej wszystko widać
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Gru 2018, 15:57

Kao napisał(a):bierz barwę zimną, najlepiej wszystko widać
Tylko na dłuższą metę takie światło męczy wzrok i moim zdaniem najlepiej jest tu poszukać barwy neutralnej, a dodatkowo kupić sobie lampę dosyć mocną z zimnym światłem taką którą będziemy używać doraźnie.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

22 Gru 2018, 00:33

Ja mam garaż oświetlony zimnym światłem ok 20 świetlówek i dodatkowo 24 w kabinie lakierniczej, nigdy nie narzekalem aby światło mnie męczylo
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Gru 2018, 12:34

Tego rodzaju panel można wykonać we własnym zakresie. Można np zakupić różnego rodzaju diody, a następnie połączyć je odpowiedni, wg instrukcji i z wykorzystaniem np lutownicy.

Diody możesz zakupić w postaci takich taśm LED-owych.
nasze młodzieżowe zawołanie zrobić więcej niż nakazuje obowiązek :)
pepa
Początkujący

Prawo jazdy: 17 05 1981
Auto: Mazda