REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Które koła się blokują/grzeją ?Kuba1825 napisał(a):czasem auto jedzie bardzo fajnie, a czasem zaciskaja sie non stop i auto ledwo chce jechac.
Czyli jest brak luzu między elementami ciernymi.Kuba1825 napisał(a): jednak skok pedalu jest teraz bardzo maly i twardy
Samo przeczyszczenie to mało. Trzeba zakupić reperaturki i wymienić uszczelki tłoków. Przy ich wymianie dokładnie wyczyścić rowek gdzie są osadzone.Kuba1825 napisał(a):Dodatkowo przeczyscilismy i nasmarowalismy tloczki ktore teraz chodza dosc gladko.
To że nie ma żadnych wycieków nie znaczy że uszczelka tłoka nie jest do wymiany. Jeśli spuchnie /się rozpłaszczy tłok się nie będzie cofał. Spytaj swojego kształcącego się mechanika co powoduje cofanie się tłoka po odpuszczeniu hamulca.Kuba1825 napisał(a):Reperaturka raczej nie wiele tu zdziala bo nie ma zadnych przeciekow a tloczki chodza dosc gladko chociaz idealnie nie jest.
Kuba1825 napisał(a):ok a wiec w pierwszej kolejnosci reperaturka i cylinderek z tylu.
Do tego stosuje się specjalne pasty. Użycie zwykłego smaru może spowodować spuchnięcie uszczelki.Kuba1825 napisał(a):nasmarowane przy uszczelce odrobina smaru z plynem hamulcowym.
Kuba1825 napisał(a):hamulec jest raczej zbyt twardy i zbyt duzo sily wymaga
Kuba1825 napisał(a):hamuje bez zarzutu, nie wymaga uzycia duzej sily.
Jeśli masz problem w ocenie stanu prowadnic przykręć zacisk wyjmując wpierw klocki. Ma się dać przesuwać bez większych oporów.Kuba1825 napisał(a):prowadnice tez wygladaly ok
Oczywiście bez odpalania motoru i jakiejkolwiek jazdy próbnej.bonifacy napisał(a):Możesz poluzować nakrętki na serwie i odsunąć ją parę milimetrów.