Passat b5 1999r - zaczął chodzić jak stary pierdzik, głośno i warczy

20 Lip 2022, 18:20

Witam.
Mam problem z passat b5 1999r kombi 1.8 benzyna
Mam to auto od 4 miesięcy, kupiłem od jednego gościa, nie byłem na stacji diagnostycznej przed zakupem No i pewnie mam skutek trgo zaniehania.
Otóż auto zaczęło bardzo głośno chodzić przy dodawaniu gazu dźwięk jest podobny jak do trabanta czy malucha i to już po przejściach. Jadąc w tunelu dźwięk jest mega głośny, zwraca uwagę ludzi.
Nie mam teraz zbytnio kasy na mechanika więc może któryś z was coś doradzi, pomoże aby jak najmniej tej kasy poszło.
Przegląd mam do 21.08 więc no trochę słabo bo auto pewnie przeglądu nie przejdzie :/
Czasami jest tak, że po wbiciu jedynki i ruszeniu to obroty, nie spadają a auto samo się rozpedza, ehh. Z góry dzięki za każdą informacje. Dodam że jestem mega zielony w sprawach aut i dopiero się w to wdrażam
MetalcoreOwy
Nowicjusz

• 20 Lip 2022, 18:55

Pierdzi bo wydech dziurawy.
    galakty
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

20 Lip 2022, 18:58

Jeśli dziurawy jest wydech to przejdzie przegląd?
    MetalcoreOwy
    Nowicjusz

20 Lip 2022, 19:19

Może nie przejść ze względu na nadmierną głośność wydechu . Tam są jakieś normy przyzwoitości . Ale co by nie gadać głupot . Podjedż Ty do jakiego warsztatu . Czy do mechanika , czy to do zakładu specjalizującego się w naprawach układu wydechowego . Niech spojrzą i ocenią co jest do zrobienia . Co i za ile . Myślę że taka ocena nie będzie droga , a być może bezpłatna. Ważne co trzeba zrobić na już i teraz bo może się zdarzyć że wkrótce zgubisz na ulicy to i owo z elementów wydechu . A to już będzie nieciekawie :mrgreen:
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW