Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):Niby PL salon - ale musisz być mega ostrożny - 1,8TSI to nie są dobre jednostki, a DSG zależy jak ktoś dbał, olej zmieniał trochę posłuży bo obawiam się że w tym silniku są te bardziej wzmocnione na sprzęgłach mokrych..
Natomiast ja polecałbym 2,0 fsi 150 lub 2,0 tfsi 200 koni i najlepiej manual
chociaż wiadomo że takie dsg w 2 litrowym turbo 200 konnym silniku zrobi robotę.
Tylko że to może być (chociaż nie musi) kolejne źródło problemów i wydatków.
ale 1,8 TSI to już Twoje ryzyko to nie są dobre silniki. (m,in rozrządy łańcuchowe, spalanie oleju, osadzanie się nagaru, wtrysk fsi itd)
galakty napisał(a):Jeśli jesteś gotowy ponieść ewentualnie koszty serwisu to OK. Nikt nie będzie udawał że to dobry wybór, bo nie jest. Nie dość że sam silnik jest kiepski to jeszcze DSG, które jest dobre jak jest nowe. No chyba że znasz to auto, właściciela i wszystko się zgadza i było dmuchane i chuchane każdego poranka to bierz.
Z drugiej strony jak nie robisz dużych przebiegów i tylko miasto to na ciul Passat z turbo i ryzykowną skrzynią.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN