Passat B6 2.0 FSI problem z uruchomieniem

25 Maj 2014, 22:34

:( Panowie mam Passata B6 2005 r, silnik 2.0 FSI i nie mogę go za cholerę uruchomić. Wymieniony został sterownik silnika, immo, stacyjka, moduł komfortu, getaway. Wszystko z jednego samochodu oczywiście z tym samym silnikiem. Auto odpala, i po sekundzie gaśnie... objawy takie same jakby immo blokowało. Dodam że pompa normalnie podaje paliwo. Błędów na kompie brak... Siedziało nad tym dwóćh elektroników i nie ruszyło z miejsca. Ktoś ma może jakiś pomysł jak go uruchomić? coś sprawdzić przekodować? poproszę o info jak dla zielonego w tym temacie pozdrawiam i dzięki za pomoc
bladyy
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 18 12 1989
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Passat B6
Silnik: 2.0 FSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

17 Gru 2014, 15:23

Mam ten sam problem.
Po nocy odpala silnik trochę pochodzi i gaśnie i już nie chce zapalić.
POMOCY co to może być ??? :roll:
pawel1950
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 15 08 1974
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: VW passat b6
Silnik: 2.0 FSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

17 Gru 2014, 15:47

Możecie zrobić coś takiego - jedna osoba niech kręci rozrusznikiem, a druga niech do przepustnicy dawkuje paliwo ze strzykawki. Nie dodawać gazu, tylko powolutku dawkować paliwo do przepustnicy.
Powodem może być albo brak iskry lub słaba iskra, słabe ciśnienie paliwa na wtryskiwaczach spowodowane różnymi rzeczami ( filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa, zapieczone wtryskiwacze ), słaby napływ powietrza spowodowany np. zabrudzonym filtrem powietrza.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

17 Gru 2014, 18:20

Dziękuję za podpowiedź.
Sprawdzę te rzeczy.
Jak mechanik mi naprawi to dam odpowiedź co dolegało.
Zwrócę uwagę na pompy paliwa .
Zobaczymy czy komputer wykaże jakieś błędy.
Do warsztatu pojadę chyba już po świętach.
Sam nie potrafię naprawić.
pawel1950
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 15 08 1974
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: VW passat b6
Silnik: 2.0 FSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

17 Gru 2014, 21:03

"Możecie zrobić coś takiego - jedna osoba niech kręci rozrusznikiem, a druga niech do przepustnicy dawkuje paliwo ze strzykawki. Nie dodawać gazu, tylko powolutku dawkować paliwo do przepustnicy."

To nie polonez, nie rób takich eksperymentów. Z tym autem jedź do osoby znającej temat. przeszkolonej i posiadającej sprzęt diagnostyczny. Zapłacisz raz może więcej ale i tak wyjdzie w sumie taniej niż odwiedzenie kilkunastu majsterklepków.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular
    Czeska marka rozwijała przemyślane i skuteczne sposoby na radzenie sobie z dużym śniegiem i trudnym zimowymi warunkami już ponad osiemdziesiąt lat temu. Znany model POPULAR dokonał podczas zim lat 30 wielu spektakularnych ...