Passat b6 2.0 TDI 4motioon

05 Lis 2015, 22:12

Witam. Jestem nowy na tym forum.
Posiadam passata b6 2006r 2.0 TDI 4motion, wymieniałem w nim już 3 razy wtryskiwacze i to za każdym razem po 2 co zregenerowałem dwa to mi te stare padły.. . Moje pytanie lepiej kupić nowe wtryski BOSH czy dalej regenerować ? A i czy na pompo wtryski może działać źle DPF ? lepiej go wyciąć czy zostawić ? I chciał bym się jeszcze poradzić u was czy ten silnik czipować czy nie ? Ponieważ mam taki zamiar tylko się boję troszkę o niego.
Dziękuje i Pozdrawiam.
szymons14
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 03 12 1994
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Passat b6
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

12 Lis 2015, 19:22

Czemu się dziwisz?! Regeneruje się wszystkie ,pompo wtryskiwacze regeneruje się z powodzeniem,trzeba tylko wybrać taki zakład,który regeneruje na oryginalnych częściach BOSCH,nowe nie są tanie,o ile pamiętam to coś ok.1800 zł,czyli drugie tyle drożej jak regeneracja.Dobrze zregenerowany pompo wtrysk nie ustępuje trwałością nowemu.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

12 Lis 2015, 22:39

Zbytnio nie inwestuj w to auto.
Jaki ma pewny przebieg ?

http://vwszrot.pl/

Auto pełne kosztownych niespodzianek.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

12 Lis 2015, 22:54

Rzekłbym raczej ,bardzo kosztownych niespodzianek,gdy szlag trafi głowicę ,nowa koszt ok.8000zł,to tylko jeden przykład tego arcy felernego silnika.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczna podróż na ferie zimowe
    Ferie są dla kierowców okresem wyjazdów rodzinnych w góry, na narty czy na wypoczynek. Wypadające w okresie zimowym podróże oznaczają trudne warunki na drogach, a co za tym idzie wymagają dobrego ...