Witam od pewnego czasu borykam się z błędem zbyt niskiego cisnienia na listwie paliwowej (P0087) co skutkuje tym że auto na wysokich obrotach szarpie i przechodzi w tryb awaryjny z 200km robi się 50
po czym po chwili wszystko wraca do normy wymieniłem cała pompę wysokiego cisnienia wraz z czujnikami popychaczem pompy (szklanka) i nic to nie dało pomiary na vcds na autostradzie wykazały ze pompa podaję 100-115 bar lecz jak wciskam mocniej gaz to znacznie spada nawet do 20bar pompę w baku wykluczyłem bo podaję cały czas 5-6 barów myślę nad czujnikiem na listwie wtryskowej i stąd moje pytanie możliwe że to właśnie ten czujnik nie chce już ślepo wydawać kasy patrząc na to że nowa pompę wraz z czujnikami i szklanka kupiłem nowa w aso za 2300zl i nic to jest pomogło oczywiście to była diagnoza 3 osobnych mechaników z moje miasta
z góry dziękuję za jaką kolwiek pomoc