Passat B6 prośba o pomoc

01 Paź 2013, 15:56

Zainteresował mnie VW:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Jak poinformował właściciel Egr do naprawy ( notabene można go zaślepić na stałe w B6? ja mam tak zrobione w B5). Nie posiada on książki ASO. Przyprowadzony w 2009 roku. Nie ma również rachunków na wymiany wymienionych rzeczy w warsztacie bo niegdy ich nie bral . Jeden kluczyk jest dorabiany. Kilka lat temu jak kupowal od poprzednika co go przyprowadzil, miał on tylko 1 oryginalny.
Bylbym bardzo wdzieczny za porady, bo nie chcialbym sie naciac
pozdrawiam

PS.POPRAWIONY LINK-sorry
Ostatnio edytowany przez alenudy, 01 Paź 2013, 19:33, edytowano w sumie 1 raz
alenudy
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 07 07 1996
Auto: VW Pasat syncro
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

01 Paź 2013, 19:20

Link nie chodzi więc nawet nie wiadomo jaki tam silnik wchodzi w grę.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

01 Paź 2013, 20:58

PS. Troche negatywów wyczytałem o tym silniku. To prawda?
alenudy
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 07 07 1996
Auto: VW Pasat syncro
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

01 Paź 2013, 21:21

Tylko nie 2.0 TDI. Ten silnik to tragedia. Psuje się w nim dosłownie wszystko.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

02 Paź 2013, 09:49

Szczególnie kiepsko wypadają te pierwsze 2,0 TDI...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

02 Paź 2013, 14:31

Wiele czytałem i znajomych starszylo mnie szczegolnie pompowtryskami. I zrezygnowałem. Ale ćwieka zabił mi właściciel, który powiedział że jak padną to serwis wymienia je na nowe za darmo w tym silniku BKP. Zadzwoniłem, sprawdziłem( w dwóch ASO VW po VINie) i rzeczywiscie. Vw przyznaje się, że w tych pojazdach są wadliwe pompowtryskiwacze i w ramach tego dokonują wymiany ich na nowe całkowicie za darmo. Jeśli coś z nimi w trakcie eksploatacji jest nie tak a nigdy wcześniej nie zostały zmienione na dobre, to ASO wymieni je niedplatnie. I znow mysle. Warto czy nie :D
alenudy
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 07 07 1996
Auto: VW Pasat syncro
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydy na tory (i OS-y)!
    Samochody hybrydowe kojarzą się głównie z oszczędnością i ekologią. Ale ich dominacja w legendarnym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans doskonale pokazuje, że spalinowo-elektryczny napęd to nie tylko niższe zużycie paliwa, ...

02 Paź 2013, 14:39

Poczytaj sobie. Myślę że wreszcie zrozumiesz ile jest problemów z tym silnikiem i że nie warto się takie coś pakować
http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Wszys ... omosc.html
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

02 Paź 2013, 17:03

Zrezygnowalem jednak
alenudy
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 07 07 1996
Auto: VW Pasat syncro
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999