Passat przeróbka na navi

13 Kwi 2010, 20:02

witam wszystkich, mam pytanie czy da sie przebobic w passacie panel z radiem na taki z nawigacją fabryczną? i jeśli sie da to ile moze to kosztować

np zeby było coś takiego
http://kuniseins.ku.funpic.de/CdcEmu/Gr ... VW_MFD.jpg
Ostatnio edytowany przez matriks87, 14 Kwi 2010, 23:56, edytowano w sumie 1 raz
matriks87
Początkujący
 
Posty: 81
Miejscowość: z kas

15 Kwi 2010, 09:13

Z tego co wiem to wszystko zależy od tego czy masz Climatronic? i gdzie on jest (góra, dół?)
Tablice Rejestracyjne - wpisz numer i sprawdź skąd pochodzi auto.
Michał
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 483
Zdjęcia: 7
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

15 Kwi 2010, 19:56

a w którym da sie przerobić? chce sobie takiego kupić i po jakims czxasie przerobić, te bez navi są dużo tańsze a ile moze kosztować taka operacja?
matriks87
Początkujący
 
Posty: 81
Miejscowość: z kas

19 Kwi 2010, 12:31

By móc założyć nawigację lub też by zamontować drugie urządzenie DIN. Obejrzyjcie czwarte zdjęcie, na którym zobaczycie zagięty dolot do dwóch środkowych nawiewów. Dlatego też przed jakąkolwiek przebudową sprawdźcie, czy macie zagięty dolot (3B1 816 363 F), czy też ukośny (3B1 816 363 D). Jeśli macie ukośny musicie najpierw sprawdzić, czy ilość miejsca jest wystarczająca do urządzeń, które planujecie tam umieścić. Jeśli nie to są tylko dwie możliwości - tak nagiąć dolot by urządzenie się zmieściło lub też go wymienić na wygięty. Do tego jednak trzeba prawdopodobnie wyjąć całą deskę.

Tak to wygląda przed modyfikacją
Passat przeróbka na navi


na początek wszystko wyciągamy
Passat przeróbka na navi


Teraz będzie trudniej. Jak już użyjemy piłki to nie ma przebacz i powrotu. Możemy wyciąć prawie wszystko. Dolne dwa mocowania nie mogą zostać wycięte pod żadnym pozorem. Za to w górnych rogach możemy zostawić trochę plastiku.
Passat przeróbka na navi


Tak wygląda wersja gotowa.
Na tym zdjęciu świetnie widać zagięty dolot do środkowych nawiewów. Gdy dolot jest ukośny Navi się nie zmieści.
Passat przeróbka na navi



Wymieniamy uchwyt (3B1 857 056 A) metalowy by móc przykręcić konsole 2DIN.
Passat przeróbka na navi Passat przeróbka na navi Passat przeróbka na navi



Teraz możemy montować urządzenia.
Tablice Rejestracyjne - wpisz numer i sprawdź skąd pochodzi auto.
Michał
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 483
Zdjęcia: 7
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

27 Kwi 2010, 10:21

A weź obadaj takie coś
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Jak się zmieści to będzie chyba lepsze od każdego radia 2DIN
Ostatnio edytowany przez hassim, 28 Kwi 2010, 09:05, edytowano w sumie 1 raz
hassim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Wrocław

05 Maj 2010, 19:58

Michał powiedz mi jak sie dodaje zdjęcia pod wypowiedzą
matriks87
Początkujący
 
Posty: 81
Miejscowość: z kas
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS z mocną V-ósemką lub V-szóstką?
    Wygląda na to, że Lexus po raz kolejny szykuje coś specjalnie dla fanów szybkich sedanów. Wniosek, który japońska marka złożyła w amerykańskim urzędzie patentowym, sugeruje, że w przyszłości na drogi ...

17 Maj 2010, 10:02

matriks87 napisał(a):Michał powiedz mi jak sie dodaje zdjęcia pod wypowiedzą

Najłatwiej jest dodać do własnej galerii na forum i następnie je zamieścić poprzez użycie znaczników w poście [img]Tu%20wklejasz%20adres%20obrazka[/img]
Tablice Rejestracyjne - wpisz numer i sprawdź skąd pochodzi auto.
Michał
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 483
Zdjęcia: 7
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

17 Maj 2016, 12:04

Witam Bardzo proszę o pomoc w sprawie przeróbki panelu radia w Passacie B5 FL

"Witam temat stary jak świat , ale jestem nowy na forum i proszę o pomoc. Mianowicie mam Passata b5 FL 2001 r. sedan i posiadałem panel - ramkę 2 din gdzie było - na górze oryginalne radio poniżej zmieniarka z wejściem na cd i na samym dole climatronik, chciałem zmienić na inne radio 1 din i zmieniłem. Bardzo chciałem mieć ramkę 1 din z tą półeczką dolną złączoną na stałe z całą ramką gdzie powyżej występowało radio 1 din a na górze climatronik ( pominołem dokupowanie półeczki maskującej pozostału otwór po zmieniarce ). Wraz z znajomym wyjeliśmy moja ramkę i musieliśmy wykręcić także kosz gdyż jego dolna część blokowała wsunięcie nowej ramki z "wbudowaną " półeczką - zakładam, że przy tej ramce kosza nie mątuje się wogóle, gdyż występuje on podono tylko w 1 wersji - zgadza się ? Operacja się powiodła przykręciliśmy ramko-półke na 2 wkrętach zlokalizowanych wewnątrz półki, reszta trzyma się na zatrzaskach i od góry dokręciliśmy ją do deski rozdzielczej ( dla lepszego trzymania się deski ). Ok, radio osadowione w samej ramce panelu - ale się trzyma porządnie ( tak ma być ? bo nie widziałem innej opcji ). Klimatronik teraz trzyma się na 2 śróbkach, a w cześniejszej ramce na 4 - każda w każdym rogu bo w nowej ramce sa tylko 2 otwory , ale ok, ale ramka climatronika wystaje po zamatowaniu za cała ramkę i pytanie czy w wersji z climatronikiem na górze ramka klimatronika jest " płytsza" ? Wiem że jest kilka symboli ramek do climatroników volswagena ale nie wiem czy ta z wersji z climatronikiem na góże jest inna czy o co chodzi. Z góry bardzo dziekuje za pomoc i czekam na szybką odpowiedz Jak to jest oryginalnie zamatowane w wersjach z fabryczną półeczką na dole, radiem powyżej i climatronikiem na samej górze.........????"

Kontynując na tyle mnie wkur#ia ten gibający się klimatronik na górze z powodu braku przymocowania na dolnych śrubach że albo chciałbym spowrotem wrócić do 2 din z moim radiem alpine 1 din i dać klimatronik na dół spowrotem ( dokupić kosz bo stary pęknoł koledze przy wyjmowaniu, dokupić ramke pod 2 din taką jak miałem, dokupić ramke klimatronika tą pod 2 din i zaślepić jakos tą dziure po czytniku cd ALBO wymienić całą deske rozdzielczą bo pisałeś ze w tej drugiej opcji tam jest ten kosz zintegrowany co trzyma climatronik na 4 śrubach - tak widziałem że deski rzdzielcze są w 2 rodzajach 1 din ma zintegrowany kosz a w 2 din kosz jest osobno. Wiem że jedno i drugie to koszty ale chce to zrobić, wiem kosz z 90 zł, ramka 2 din używana około 50 zł, ramka climatronika do 2 din z 30 zł i jeszcze zaślepka jakaś. Powiedz mi czy gdybym się zdecydował wymienić całą deske rozdzielczą na tą z zintegrowanym koszem moge mieć jakieś niespodzianki z zamątowaniem z uwagi że ja miałem inna deske i coś mnie zblokuje przy zamątowaniu - otwory mątarzowe zaczepy itp. Raczej pójde w drugą strone założe kosz spowrotem i tak dalej bo powinno być mniej roboty. Czy o czymś zapomniałem ? Ten metalowy profil do kturego dokręca się kosz u góry powiniemem mieć chyba jak wcześniej miałem kosz co ? Widziałem też takie trujkątne przekładki co to jest ? One dzielą segmenty to też mi jest potrzebne ? Pomocy.
Lgs
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 05 05 2006
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: VW Passat B5 FL
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001