Siema brygada, no i w końcu Patrol powiedział pier...nie robie... Objawy następujace jak silnik jest zimny po przekręceniu kluczyka i podgrzaniu świeczek zamiast odpalenia słycha pyk pyk pod maską, najpierw przekaźnik na lewym nadkolu później na prawym i nie gada. Kilka razy i czasami złapie, wtedy 1/4 obrotu silnika i gada pięknie, jak jest ciepły to nie występuje to i pali od razu. Wczesniej na ciepłym też tak czasami zrobił i co to może być? Wymieniłem rozrusznik, elektromagnes itp. i po wymianie rozrusznika 2 dni było ok teraz na ciepłym odpala na zimnym nie tylko pykanie słychać. Na którtko jak go zewre to odpala. Czy wina może tkwić po stronie stacyjki? Ponieważ kluczyk się złamał poprzedniemu włascicielowi i 3/4 jest w stacyjce a wkładam tylko 1/4 , może to coś z tym związane? Kumpel może pożyczyć stacyjke od Y60 dopiero jak bedziemy do niego snorkel zakładać ,ale to dopiero w przyszłym tygodniu, a tutaj weekend się zbliża
nie chciałbym się mieszać,
ale śmierdzi upalonymi stykami stacyjki lub właściwie kostki stacyjki ,
ale pomysłowy dobromir jakby podał + na styk automatu, to może sobie radość sprawić,
i upewnić sie czy to stacyjka ,
potem do czasu wymiany można egzystować z zaprzyjażnionym kabelkiem
Też myślę że coś ze stacyjką bo wszystko przelookane...jutro zobacze tą stacyjke, bede miał z 2 godzinki czasu, dzisiaj np. odpalił normalnie za każdym razem. Dobiore się do stacyjki to będe wiedział coś więcej.
Wo stateczności jak jest potrzebny to macha w górę i na krótko dziada zewrzeć i gada, ale ogólnie teraz ma czas bardziej przeglądowy (sprawdzanie luzów, oleje itp) więc spokojnie sie tym zajmę, bo mało nim jeżdżę, osobówki dająradę w całkowicie przy tych śniegach.
w teren sie nie wybieram, moje do asfaltów zrobione , zimowe koła pozakładane,
i dajemy rade
a na godzine W ze sniegiem po kolana frelek czeka pod dachem
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
Silnik F140 - Ferrari Wszyscy fani sportowych aut kochają silniki V12, a jednym z najsłynniejszych producentów motorów tego typu jest Ferrari. W swojej bogatej historii włoska marka stworzyła wiele jednostek o takim układzie i naprawdę ...
Ostatnie topienie było jakieś 5 tygodni temu ale takie po kierownice w środku, ale raczej to nie ma nic do tego bo wcześniej też tak robił a topiony nie był, no właśnie masa jest, wszystko sprawdzone oprócz stacyjki ale dzisiaj i wczoraj jeździłem sporo nim i odpala za każdym razem bez problemu. Olej wymieniany w zeszłym tygodniu i wymieniam nim co 5kkm albo co 2 miesiące, chyba że głębsze topienie to wcześniej
to możesz mieć jeszcze jedną rzecz, ja miełem tak u siebie,
bendiks wstrzeliwał ale rozrusznik nie miał siły kręcić, dałem do czyszczenia, wymienili szczotki, tulejki i łożyska i zaczął działać jak ta lala
No wiem że dziwne, wcześniej robił tak i zimny i ciepły, a teraz jak jest nowy rozrusznik to tylko na zimnym, choć ostatnio jeździłęm dużo i ani razu tak nie zrobił. Zobaczymy co bedzie dalej, ale myśle że będzie ok. Zresztą mam kumpla elektryka, będzie mi w tygodniu zakładał drugi akumulator w bagażniku więc zobaczy to jeszcze raz.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.