REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/samochody-na-parkingu-t40383.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jak kupiłeś złom to był awaryjnybistus1 napisał(a):Byłem w posiadaniu Cytryny z tym silnikiem, nikomu nie polecam tego motoru. Awaryjność tego silnika=wizyta co tydzień w warsztacie
tych "wynalazków" w 109 KM nie ma się co bać (może trochę FAP, ale jak nie jest zużyty to wystarczy uzupełnić płyn co ok 100k km i jeździsz dalej), bo regeneracja turbiny to obecnie ok 1.3-1.5k, gdzie dla zwykłej jest to ok 1k...Malik napisał(a): Wiem tyle że w 307 ten silnik jest bez FAP, dwumasy i ma turbo ze stałą geometrią. Natomiast w 407 jest już FAP i dwumasa, i z tego co wiem to ma też zmienną geometrie w turbinie.
mike napisał(a):ak kupiłeś złom to był awaryjny u mnie w domu jest od 6 lat 1.6 109 KM i żadnych problemów, tyko części eksploatacyjne.
bistus1 napisał(a):Mój złom miał 130tys nalatane fakt to był dosłownie złom
W w.w 407 bardziej bałbym się braku mocy no i w zasadzie ciężko określić przeznaczenie takiego auta - silnik ani miejski (diesel), ani autostradowy (słaby i jedynie 5 biegów, gdzie w Focusie przy ok 120 km/h jest już głośno), manewrowanie, zwłaszcza z tym wiszącym przodem, też jest pewną wadą w miejskiej dżungli.
Mój złom miał 130tys nalatanefakt to był dosłownie złom
jeśli to krótka trasa (zwłaszcza w mieście) to odpuść jakiegokolwiek dieslaMalik napisał(a):Mi jest auto potrzebne abym mogl wozic dzieci od punktu A do B