

SILNIK
Typ: V6 bi turbo Diesel
Pojemność skokowa: 2993 cm3
Liczba zaworów: 24
Umiejscowienie: Centralnie z tyłu pojazdu
Liczba cylindrów: 6 w układzie widlastym pod kątem 60°
Moc: 340 KM
Moment obrotowy: 800 Nm
Maksymalne obroty: 5000 obr/min
Maksymalna prędkość: 200 km/h
Olej: TOTAL QUARTZ 10 W 50
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Tryb: Napęd na 2 koła
Skrzynia biegów: Ustawiona wzdłużnie, 6-przełożeniowa, sekwencyjna, sterowana ręcznie
Olej: TOTAL 755 HPX 80 W 140
NADWOZIE
Konstrukcja nośna (kadłub): Rurowa, stalowa
Poszycie: Karbonowe
ZAWIESZENIE / HAMULCE / UKŁAD KIEROWNICZY
Zawieszenie: Z podwójnymi trójkątnymi wahaczami
Sprężyny: Śrubowe (2 na koło)
Amortyzatory: Regulowane (2 na koło)
Skok: 460 mm łącznie
Stabilizatory poprzeczne: Z przodu i z tyłu
Układ kierowniczy: O bezpośrednim przełożeniu ze wspomaganiem hydraulicznym
Układ hamulcowy: Podwójny układ hydrauliczny, zaciski 4-tłoczkowe typu monoblok
Tarcze hamulcowe: Stalowe wentylowane z przodu i z tyłu, Tarcze przednie: 355 mm, Tarcze tylne: 355 mm
Obręcze kół: Aluminiowe 2-częściowe 17 x 8,5
Opony: Michelin 37/12,5/17
WYMIARY
Długość: 4 099 mm
Szerokość: 2 033 mm
Wysokość: 1 912 mm
Przedni zwis: 641 mm
Tylny zwis: 658 mm
Rozstaw osi: 2 800 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 400 l
źródło: Peugeot