Peugeot 206 CC (Roland Garros) vs Peugeot 307 CC

27 Paź 2016, 12:55

Witam. Przygotowuję się do kupna pierwszego, własnego samochodu ale nie będę udawał, że jestem jakimś specem od motoryzacji, więc po części liczę na Waszą pomoc :) . Po długich poszukiwaniach tego właściwego modelu wybrałem dwa, a dokładniej Peugeot 206 CC (najlepiej) w wersji Roland Garros (czytałem, że najmniej traci na wartości) oraz Peugeot 307 CC. Dodam, że obowiązkowo silnik 1,6 w benzynie. 2,0 raczej nie wchodzi w grę. Wiem, że kabriolety mają tylu przeciwników ilu zwolenników ale ja szukałem po prostu niebanalnego samochodu, ocierającego wyglądem o lekko sportowy styl, ze znośnym spalaniem. Jestem studentem ostatniego roku więc auto ma mi służyć w głównej mierze na dojazdy uczelnia - dom, w dłuższej perspektywie praca - dom. Samochód ma mi posłużyć kilka dobrych lat (aż się dorobię wymarzonego Audi TT :D ), więc wytrzymałość i awaryjność ma też dla mnie spore znaczenie. Póki co jestem singlem więc mało miejsca z tyłu to dla mnie nie problem, bo chyba oprócz niedzielnej jazdy do kościoła z dziadkami, tył raczej nie będzie wykorzystywany, a jeżeli już to bardzo rzadko. Dodam, że budżet jakim dysponuje to max. 13 000 zł. Wiem, że nie jest to jakaś astronomiczna kwota, ale myślę, że w tej cenie można kupić jakiś dobry model z w/w. Reasumując, które auto jest wg Was bardziej odpowiednie? Sam jestem bardziej nastawiony do tej pierwszej opcji, ponieważ słyszałem słyszałem, że w 307 CC często zdarzają się jakieś małe usterki, ale tak jak mówię nie chcę tu zgrywać jakiegoś fachowca. Dzięki za wszelkie sugestie :ok: .
krisowy
Obserwowany

Prawo jazdy: 18 10 2011
Auto: Szukam

27 Paź 2016, 13:14

Które wybrać z tych aut po przeczytaniu Twojej wypowiedzi? Żadne z nich. :ok:
Wytrzymałość?? Bezawaryjność?? Wybrałeś słabe auta...
206 CC jest dwuosobowy, to jak chcesz wozić dziadków do kościoła?
307 CC po za otwieranym dachem nie ma żadnych plusów... Wystarczy poczytać opinie użytkowników...