Peugeot 206 czy Tigra pomoc w wyborze??

03 Sty 2008, 12:11

Jak myślicie co wybrac Peugeot 206 kabrio z silnikiem 2000cm3 135KM :?: Czy Opel Tigra z silnikiem 1400cm3 90KM :?: Z jednej strony wybrałbym PEUGEOTA bo wiecej koników i szybszy ale cena :?: :? A Opel Tigra zas bardziej oszczędny ale mniejsze osiagi jezeli chodzi o moc...Proszę o pomoc i sensowne podpowiedzi...z góry dziekuje 8)
pauul91
Nowicjusz

Miejscowość: Krapkowice

03 Sty 2008, 12:35

Jak dla mnie tp peugeot 206. Jestem mlodym kierowcom i lubie szybka jazde. Koszta nie sa takiego duze przy zakupie 206 i utrzymania go niesprawi klopotow. Jezeli jestes mlkody kierowcom to proponuje 206;d
MariuszP
Nowicjusz

18 Sty 2008, 22:38

to zależy ile osób ma tym autem jeździć jak 2 to tigra jak więcej to 206, bo w tigrze nie ma miejsca
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Sty 2008, 14:10

Polecałbym Peugeota 1.6/110 KM lub Opla Tigrę 1.6/100KM. Najmniej kosztów eksploatacyjnych ma Tigra, ponieważ na rynku jest dużo części zamiennych pochodzący z Corsy B. W sumie polecam Peugeota 206, ponieważ ma nowoczesną stylistykę nadwozia, a Tigra zestarzał się i ma mało miejsca w tyłu.

Pozdro :wink:
Per aspera ad astra
Tiguan
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Pruszków

20 Sty 2008, 02:44

to zależy ile osób ma tym autem jeździć jak 2 to tigra jak więcej to 206, bo w tigrze nie ma miejsca

Ja myślę, że w 206 z tylu nie zmieszczą się nawet dzieci... To jest 2+2!
Także 206 i Tigra tylko dla dwóch osób.

Najmniej kosztów eksploatacyjnych ma Tigra, ponieważ na rynku jest dużo części zamiennych pochodzący z Corsy B.

Koledze chodziło o Tigrę 2 bo to ona jest konkurentem 206cc. Tigra 2 jest podobna do Corsy C jeżeli chodzi o konstrukcję.