Marek2023 napisał(a):Błędy, które wyskakują to P0069 i P1351.
- błąd P1351 -> Obwód przekaźnika ogrzewania wstępnego i podtrzymywania
- błąd P0069 -> Ciśnienie bezwzględne w kolektorze dolotowym - korelacja ciśnienia barometrycznego
Ten drugi błąd nie musi oznaczać uszkodzonego czujnika MAP zerknij na to:
Możliwe przyczyny
– Wadliwy czujnik ciśnienia barometrycznego (BARO)
– Wadliwy czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP)
– Wiązka czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze otwarta lub zwarta do masy
– Obwód czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym, słabe połączenie elektryczne
– Problemy mechaniczne silnika
Marek2023 napisał(a): tylko doszedł inny błąd- P0238
I od tego trzeba zacząć bo wygląda to na problem z ciśnieniem doładowania turbo bo błąd P0238 to sygnał ciśnienia turbo, obwód otwarty lub zwarcie do plusa. Trzeba zacząć diagnozę od tego.