
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
THP powstały w 2006 roku i od początku miał łańcuch rozrządu. Tyle że był on wadliwy. W 2010 thp przeszedł pierwszą duża modernizację w ramach przejścia na euro 5. Zmieniono łańcuch wraz z napinaczami. Druga modernizacja THP nastąpiła w 2015 roku wtedy dodatkowo zmieniono trubine, zawory i system chłodzenia. THP III generacji są już całkowicie wolne od wad. Bez żadnych problemów robią 250 -300 tyś km i nie biorą oleju.
Pure tech to zupełnie inna konstrukcja. Powstała w bodajże w 2014 roku. Przy czym wadliwy był tylko motor pure tech 1.2 z paskiem zaniżonym w misce olejowej.
Rok temu zmodernizowano ten silnik dając łańcuch jak w silnikach o większych pojemnościach.
Ja sporo przez zakupem czytałem i sporo rozmawiałem z fachowcami. Wszyscy mówili to samo. THP I to złom i unikać.
THP II kupować ale pod warunkiem że był serwisowany bo zdarzają się zajechane które biorą olej.
THP III w wersji EP6 FDT brać w ciemno.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT