
dane techniczne">

Silnik
Typ - V6 bi turbo Diesel
Pojemność skokowa - 2993 cm3
Liczba zaworów - 24
Położenie - centralne w tylnej części
Liczba cylindrów - 6 w układzie V pod kątem 60°
Moc maks. - 340 KM
Moment obrotowy - 800 Nm
Średnica zwężki w układzie doładowania - 38 mm (39 mm w 2016 r.)
Maksymalna prędkość obrotowa - 5000 obr./min
Prędkość maks. - 200 km/h
Olej silnikowy - TOTAL QUARTZ 10W50
Układ przeniesienia napędu
Typ - napęd na jedną oś (koła tylne)
Skrzynia biegów - położona wzdłużnie, ręczna sekwencyjna, 6-biegowa
Olej przekładniowy - TOTAL 755 HPX 80W140
Podwozie i nadwozie
Konstrukcja podwozia - spawana z rur
Karoseria - z włókna węglowego
Zawieszenie / hamulce / układ kierowniczy
Zawieszenie - Przednie i tylne samonośne na parach wahaczy poprzecznych
Sprężyny - śrubowe (po 1 na każde koło)
Amortyzatory - regulowane (po 2 na każde koło)
Skok zawieszenia - 460 mm
Stabilizatory poprzeczne - przy osi przedniej i tylnej
Układ kierowniczy i hamulce - Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, dwuobwodowy, hydrauliczny układ hamulcowy, zaciski hamulcowe jednoczęściowe, ze stopów lekkich, czterotłoczkowe. Tarcze hamulcowe przy kołach przednich i tylnych metalowe, wentylowane
Średnica tarcz przednich - 355 mm
Średnica tarcz tylnych - 355 mm
Felgi - ze stopu magnezu (17 x 8,5)
Opony - BFGoodrich All-Terrain T/AKDR2 37/12,5 x 17
Wymiary
Długość - 4312 mm
Szerokość - 2400 mm
Wysokość - 1799 mm
Nawis przedni - 623 mm
Nawis tylny - 689 mm
Rozstaw osi - 3000 mm
Pojemność - 400l