Peugeot 306 Światła

03 Lut 2016, 22:40

Witam. Wiem, że ten temat był już kilkakrotnie poruszany i przeglądałem te wątki. Ale nie doszukałem się tam odpowiedzi na moje zagadnienie. Jako, że jestem laikiem i dopiero wchodzę w świat motoryzacji proszę starszych kolegów o pomoc. Mianowicie, jestem posiadaczem Peugeota 306 2000r 1.4 HB, i chciałbym zmienić żarówki świateł mijania. I tu nasuwa się jedno z moich pytań: Jaki typ żarówek odpowiada za owe oświetlenie (sprawdzałem na kilku stronach i tam sytuacja nie była do końca wyjaśniona H7 albo H4), oraz czy mogę wymienić je na jakiekolwiek np. ledowe. I jaką firmę polecacie Osram, Tesla ? czy może coś innego. I co myślicie o chińskich zamiennikach i jak one się sprawdzają bo myślałem o tym aby zamówić sobie zestaw z Aliexpress. Proszę o pomoc i z góry dziękuję
sunbathe
Nowicjusz

Prawo jazdy: 13 04 2015
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Peugeot 306
Silnik: 1.4, 75KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

04 Lut 2016, 10:03

Jak się nie mylę, masz tam, H4. Ale jaki jest p[roblem to sprawdzić? Wustarczy albo żaówkę wymontowac, albo zajrzeć do klosza, ile tych żarówek tam jest.
Co do ledowych żarówek to nie polecam robić doświadczeń.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna

04 Lut 2016, 12:04

Obejrzyj sobie link poniżej - tu gość robi doświadczenia z różnymi żarówkami, w tym z takimi ledowymi mającymi zastąpić tradycyjne:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Anjin
Zaawansowany

Auto: Peugeot

05 Lut 2016, 10:21