Peugeot 307 2.0 Benzyna - na co zwrócić uwagę?

18 Wrz 2018, 17:33

Witam serdecznie,
jestem nowym forumowiczem, w związku z tym za wszelkie gafy z góry przepraszam.

Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem samochodu. Wybór padł na Peugeota 307 FL z dwulitrowym benzyniakiem (planowana instalacja gazowa).
Samochodów jest jak na lekarstwo co już na starcie nastręcza problemów. Druga kwestia to fakt, ze do tej pory na 4 moje samochody wszystkie były z grupy VAG, w związku z tym z motoryzacją inną niż niemiecka mam niewielkie doświadczenie.

Zwracam się więc z pytaniem, na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie tego modelu oraz na co uważać.

Wpadło mi w oko takie o to ogłoszenie: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Po rozmowie telefonicznej udało mi się ustalić, że jest to samochód sprowadzony 7 miesięcy temu z Francji. Oprócz końcówek drążków kierowniczych nic więcej nie było robione, a z napraw blacharskich podobno tylko prawe przednie drzwi były malowane.

Za wszelkie uwagi odnośnie tego modelu czy też tego konkretnego egzemplarza będę ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam
RenTen
Obserwowany
 
Posty: 2

18 Wrz 2018, 21:05

Wersja po lifcie jest już poprawiona. Silnik bardzo dobry, zawias w miarę prosty w naprawach. Warto przejrzeć cała elektryke, szczególnie panel klimatyzacji czy się nie nagrzewa.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Wrz 2018, 08:31

RenTen napisał(a):jest to samochód sprowadzony 7 miesięcy temu z Francji.


Mi w tym momencie zapaliłaby się czerwona lampka.
Kupił bubla i szybko chce się go pozbyć? Kupił rozbitka, pomalutku składał go do kupy i teraz opycha?
Weź też pod uwagę to, że ten model - obojętnie czy przed czy po lifcie - to auto podwyższonego ryzyka, jak się źle trafi to z mechanikiem szybko przechodzi się na "Ty".
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

19 Wrz 2018, 09:03

łysy napisał(a):Mi w tym momencie zapaliłaby się czerwona lampka.
Kupił bubla i szybko chce się go pozbyć? Kupił rozbitka, pomalutku składał go do kupy i teraz opycha?

Co do tego faktu również mam wątpliwości, po co sprzedawać świezo sprowadzony samochód w idealnym stanie? Mam nadzieję że oględziny co nie co rozwieją wątpliwości.

łysy napisał(a):Weź też pod uwagę to, że ten model - obojętnie czy przed czy po lifcie - to auto podwyższonego ryzyka, jak się źle trafi to z mechanikiem szybko przechodzi się na "Ty".

No tutaj bazuje głownie na opiniach innych ludzi i tak jak pisał mateusz9986 (btw: dzięki za radę o klimie) nie znalazłem strasznych opinii o tym aucie, szczególnie o wersjach poliftowych, gdzie podobno poprawiono kulejącą elektrykę.
RenTen
Obserwowany
 
Posty: 2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Nie mniej niż 1 metr od rowerzysty podczas wyprzedzania
    Zimą kierowcy odzwyczaili się od jednośladów na drogach. Wiosną, gdy warunki atmosferyczne są bardziej przyjazne i bezpieczniejsze dla rowerzystów czy motocyklistów, na ścieżki rowerowe oraz drogi powracają ...