Peugeot 307sw 1.6 16v 109km - instalacja PRINS - problem

21 Maj 2017, 12:24

Witam wszystkich ponownie,

Mam taki problem. Posiadam samochod jak w temacie - rocznik 2003. Instalacja gazowa PRINS.

Wymieniany byl w niej zbiornik + wielozawor w serwisie. Od tamtej pory pierwszy raz zatankowalem gaz. Po przejechaniu 200km ubylo paliwa jakby jechal na PB, mniej wiecej spalilo paliwa za 50zl, ktore zalalem. Instalacja teoretycznie przelacza sie na gaz bo pali sie pomaranczowa a jak sie rozgrzeje to pokazuje ile jest gazu. Zadnych sygnalizacji dzwiekowych.

Gazu nie ubylo a paliwa normalnie czyli jechal na PB pomimo teoretycznego przelaczenia na gaz.

Dodatkowo wymienialem ostatnio akumulator bo stary juz sie do niczego nie nadawal. Czy to moglo miec jakis zwiazek?

Rozumiem, ze jesli cos by bylo zle podlaczone w momencie podlaczenia nowego zbiornika to by sie nie chcial przelaczyc? Kwestia podjechania do gazownika i ustawienia wszystkiego na nowo.

Jestem laikiem w temacie samochodow, jesli potrzebujecie jakis informacji to piszcie sprawdze to co bede mogl.

Spotkal sie ktos z takim przypadkiem? Przed zalozeniem nowego zbiornika i przed ta wymiana akumulatora bylo ok bo gaz normalnie "zjadalo".
mastafaker
Nowicjusz

Prawo jazdy: 22 04 1987
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam

22 Maj 2017, 21:54

mastafaker napisał(a):Gazu nie ubylo a paliwa normalnie czyli jechal na PB pomimo teoretycznego przelaczenia na gaz
A skąd wiesz że gazu nie ubyło? Tankowałeś ponownie żeby to sprawdzić? Centralka może wskazywać błędne odczyty i nią bym się nie sugerował w tym momencie.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Maj 2017, 22:01

Moze masz racje ale znikala w oczach benzyna wiec raczej to paliwo pobieral silnik.