Simo, masz 8k zł na auto, a ile na wstępne naprawy i wymianę części eksploatacyjnych? Mówię tu o rozrządzie, olejach, płynach, a z czasem i to często dość szybko może wyjść coś jeszcze? To minimum 2k zł dodatkowo.
Ten co wkleiłeś - nie lubię oceniać bez zdjęcia komory silnika, bo tam można dużo ciekawych rzeczy znaleźć, jak nieoryginalne śruby, brak naklejek na przednim pasie itd. Ten wygląda OK, to srebrny kolor, najlepiej na żywo oceniać.
Licz się z tym, że 406 Coupe to auto w większości eksploatowane przez młodych. Pół biedy, jeśli młody lubił przycisnąć autem na prostej, gorzej, jak to typ kategorii palenie gumy, drift, prawie jak szybki, prawie jak wściekły
Dlatego ja jak oglądałem kiedyś Corollę od tego pokroju kolesia to pierwsze co - stan bieżnika, nierównomierne zużycie, luzy na kołach, stan ręcznego i stan tylnego zawieszenia. No i faktycznie koła gibały się na boki...
Sprawdź na forum 406 cz ktoś z aktywnych forumowiczów nie sprzedaje swojej 406-tki. Tam zwykle masz czarno na białym co kupujesz.