Peugeot 407 2.0 HDI 2009 rok, trzeszczenie przy skręcaniu

11 Cze 2013, 21:46

Witam,
Mam taki problem, że podczas jazdy jak i na postoju podczas skręcania kierownicą w obie strony pojawia się dziwne trzeszczenie. Odgłosy najbardziej słyszalne i odczuwalne na kierownicy(drgania) są gdy płyn od wspomagania nabierze temperatury, na zimnym silniku jest to praktycznie niewyczuwalne. Został wymieniony płyn, zostały wymienione przeguby. Czy problem może leżeć w elektronice? Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem w takim aucie?
Danek20
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

12 Cze 2013, 10:06

Danek20 napisał(a): Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem w takim aucie?
Niech ktoś Ci sprawdzi czy to nie przypadkiem gorne łozyska na amortyzatorach..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6187
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

12 Cze 2013, 10:18

Czyli górne łożyska na amortyzatorach mogą być powodem tego? Ktoś mi sugerował, że to może być pompa od wspomagania, albo coś z przewodami do pompy.
Danek20
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

12 Cze 2013, 13:23

To nie może być to, ponieważ tam łożyska nie występują :) Bardzo proszę o pomoc w tym temacie. Trzeszczenie i wibracje na kierownicy występują podczas gdy płyn jest rozgrzany.
Danek20
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

19 Maj 2015, 07:29

Witam.
Mam identyczne objawy drgań kierownicy przy skręcie na postoju i powolnej jeździe do przodu też podczas skręcania lewo/prawo. Śmieszne jest, że jadąc do tyłu i wachlując kierownicą lewo/prawo tego nie ma. No i również na postoju gdy się uniesie na podnośniku też nie ma.
Wymieniono płyn, pompe wspomagania, sworznie dolne, magiel, i dalej brak pomysłów.
Może ktoś doszedł o co chodzi?
Proszę o pomoc
kerad214
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 07 2003
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

28 Maj 2015, 10:05

jeżeli podczas skrętu słyszysz charakterystyczny trzask,to polecam sprawdzić w pierwszej kolejności końcówki drążków układu kierowniczego, to bardzo częsta przyczyna takiego stanu rzeczy. Wykluczam poduszki amortyzatorów czy łożyska.
MotoAutko
Początkujący
 
Posty: 181
Prawo jazdy: 14 03 2002
Auto: Seat Leon 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

28 Maj 2015, 18:05

Tam nie ma macpersonow. Temat nadal aktualny. Powymieniane parę rzeczy i widzę postęp. Może dziś się wyjaśni
kerad214
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 07 2003
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

05 Cze 2015, 12:02

W takim razie co dokładnie powymieniałeś? Sprawdzałeś drążki kierownicze,tuleje stabilizatorów? Czekamy na szczegóły oraz informacje jeżeli zaglądasz jeszcze na forum.
Atticar
Nowicjusz
 
Posty: 35
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: VW Golf
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Mar 2016, 00:11

Ja bym obstawiał maglownicę należało by ją podregulować tam są śruby trzeba je podkrecić i trzaski ustaną.
Replikant
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 18 04 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Peugeot 407
Silnik: 1.6HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

30 Mar 2016, 07:46

Może być również maglownica,z perspektywy forum ciężko jest to jednoznacznie stwierdzić. Podjedź na diagnostykę,a same części taniej możesz zamówić w sklepach internetowych,akurat tutaj możemy doradzić.
Salko
Aktywny
 
Posty: 278
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001