Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Z tego co czytałem najrozsądniejszym silnikiem będzie 2.0 HDI 140 lub 163km.
Jedyne czego nie jestem pewny to jak wyglada sytuacja z automatyczną skrzynią biegów. Osobiście preferowałbym automat ze względu na wygodę ale nie wiem jak z niezawodnością.
Roczne przebiegi w okolicach 10tys km.
Czy istnieją jeszcze jakieś alternatywy dla tego samochodu w tej półce cenowej?
Sajkol napisał(a):Czy w cenie tych 40 tys naprawdę nie będę w stanie znaleźć sensownej opcji?
Podkreślę że celuję w wersję przedlift patrząc na swój budżet.
Co do insigni to obawiam się silników diesla z powodu zapychającego się smoka.
nie jest to prawdą, 2.0 hdi wychodził w wielu wersjach mocowych i technicznych chociażby zastosowane inne EGRy a także sterowniki i układ wtryskowy.franccc napisał(a):Technicznie 1:1, różnica wyłącznie w programie.
Kao napisał(a):nie jest to prawdą, 2.0 hdi wychodził w wielu wersjach mocowych i technicznych chociażby zastosowane inne EGRy a także sterowniki i układ wtryskowy.
Sajkol napisał(a): 2.0 HDI 140 lub 163km
jeżeli mówisz o fordzie to tak jest ale w peugeocie już nie. Wklep sobie części do 140 i 163 w katalogu i porównaj czy są te same.MotoAlbercik napisał(a):A w tym przypadku jest tu wszystko to samo. Moc można zmienić bez wymiany jakichkolwiek części mając oprogramowanie.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT