Peugeot 508 jaki silnik do miasta?

13 Kwi 2019, 16:41

Dzień Dobry,

Jestem zainteresowany zakupem modelu Peugeot 508, jednak zastanawiam się jaki silnik wybrać .

Przebiegi 60% miasto 40% trasa.
Jestem raczej spokojnym kierowcą nie potrzebuje jakiejś super dynamiki

Słyszałem, że najlepszy 2.0HDI , jest jeszcze 1.6 HDI i 1.6 THP benzyna które mówią, że są awaryjne.

Co poradzicie? Chodzi mi o to, aby samochód był możliwie tani w ekspotacji i naprawach, który silnik polecicie?
kasyhai994
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Lantra
Paliwo: Benzyna + LPG

14 Kwi 2019, 17:24

kasyhai994 napisał(a):Przebiegi 60% miasto 40% trasa.
A rocznie ile to wychodzi km?
Jak około 10 tkm to jedynym dobrym rozwiązaniem będzie benzyna ale jeżeli chcesz zakładać LPG to chyba najlepiej było by poszukać silnika 1.6 VTi który był też montowany w tym modelu. Jest on prostszy i tańszy w ewentualnych naprawach od THP no i jest słabszy bo ma tylko 120KM ale do spokojnej jazdy powinien wystarczyć.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

22 Kwi 2019, 10:19

THP po modernizacji nie jest zly,czyli ten 165 konny,znajduje sie na liscie polecanych jako jedyny silnik benzynowy,ten 1.6 Vti jest zbyt slaby,zreszta borykal sie na poczatku z problemami Vti wlasnie.Reasumujac,jesli 508 w benzynie ,to tylko po modernizacji 1.6 THP,diesle obydwa swietne z tym,ze 2.2 HDI jest mocniejszy o ok.40 KM a pali tyle samo jak 2.0 HDI, mnostwo aut z 2.0 to auta poflotowe,jest mnostwo ogolnie 508 powypadkowych tez,trzeba byc ostroznym.Ciezko doradzac,ja wybralbym raczej THP 165 KM na miasto a 2.2HDI trasy.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8615
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Rekordowy rok w czeskich fabrykach Skody
    W 2019 roku ŠKODA po raz pierwszy w historii wyprodukowała ponad 900 tys. pojazdów w swoich fabrykach w Mladá Boleslav i Kvasinach. Wysoki wynik jest zasługą wzrostu produkcji o 2,25 proc. w porównaniu ...