Peugeot partner 1.9 d

15 Cze 2010, 16:40

witam mam problem gdy obroty silnika osiągają wiecej niz 2200 obr to zaczyna świecić check i dymi na biało a gdy obroty są mniejsze to check gaśnie i działa normalnie
prosze o pomoc niewiem co to może być ?????
czarny_gti
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: chmielnik

15 Cze 2010, 17:28

pompa, wtryski, głowica... z takiego opisu wszystko ;)
jedź na diagnostyke bo tutaj to sobie z fusów możemy powróżyć :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Cze 2010, 19:54

jeśli tak to postaram sie uściślić
podpinałem tester i nie znalazł zadnych błędów myśle ze dlatego bo check nie świeci ciągle
na pompie wtryskowej jest trzy czujniki myśle ze dwa z nich to elektro zawory jeden jest napewno zamykający dopływ ropy po wyłączeniu zapłonu jeden na guże po zdemątowaniu wygląda jak potęcjometr a jeden na samym dole (2piny) i o niego sie rozchodzi jeśli go odepne to silnik pracuje na całym zakresie obrotów ale troche głośniej (stukanie)
po odpienciu tego czujnika check dalej świeci tak samo jak wczesniej
ciśnienie na cylindrach jest od 28 do 29 barów mysle ze jest jeszcze dobrze nie ma problemów z paleniem dziękuje
moze teraz ktos da mi pomysł

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 19:37 ]
witam to znowu ja mozecie powiedziec jakie są obiawy uszkodzonego egr moze to jest to
a jeszcze jedno jakie sa objawy uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego
prosze o odpowiedz

[ Dodano: 29 Lipiec 2010, 23:44 ]
witam ponownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
znalazłem usterke
CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :razz:
czarny_gti
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: chmielnik
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    W jakich butach najlepiej prowadzić samochód?
    Niejeden kierowca myśląc o bezpieczeństwie jazdy i zachowaniu ostrożności na drodze, pomija dobór odpowiedniego obuwia. Tymczasem wsiadając za kierownicę w butach na koturnie, wysokim obcasie czy w klapkach, może doprowadzić ...