OrionMeister napisał(a): wiele silników brałem pod uwagę, ale w planach jest swap na coś ciekawego
![Uśmiechnięty :)]()
No proszę Cię to coś 2,3 dla Ciebie jest ciekawe... pod jakim względem
pomijam kolorystykę
Ogólnie temat totalnie od czapy więc jeżeli nigdy tego nie robiłeś to opisywanie samego zabiegu i tak nie ma sensu bo czynników jest max dużo a w dodatku wiele z nich dotyczy tylko budowy Twojego auta i budowy silnika który ma się tam znaleźć. Więc co z tego że np: ja Ci powiem dopasuj go łapami jak potem okaże się że do piątego cylindra trzeba podciąć podłużnice co zacni tjuningowcy robią (widziałem na własne oczy).
Następna sprawa po co Ci pod maską taki kibel jak 2,3 r5
![Question :?:]()
żeby to było szybkie, żeby to było bezawaryjne, żeby to było wyjątkowe a tak prawdopodobnie popsujesz swojego puga i potem oddasz go na żyletki w imię hmmm nie wiadomo czego.
Ogólnie jak chcesz swapa to wymyśl sobie coś fajnego r4 bo masz r4 i próbuj a jak chcesz coś fajnego do jazdy to wymyśl inny projekt a pugiem będziesz sobie woził graty na montaż auta. W ten sposób pug będzie zadowolony bo dożyje sędziwego wieku a Ty będziesz miał czym jechać
![OK :ok:]()