Philips Nightguide H1 blue

08 Lis 2008, 19:05

Witam chce kupić żarówki do Peugot 405 rocznik 92[wiem stary :D]
Samochód mojego ojca przerzucił się z renowki 19 na to i chciałbym do niego wstawić jakieś żarówki nie chce jakiś niebieskich czy coś[choć może być lekka poświata jak np w blue vision] chce mieć po prostu dobry zasięg i coś innego niż ten żółty[chodź z tego co slyszałem lepiej mieć taki kolor niz biały bo człowiek coś tam coś :D]

To tak mam w tym samochodzi z tego co widziałem żarówki H1

I tak myślę nad tymi żarówkami Philips Nightguide H1 lub Philips Blue Vision H1

I jest jeden problem nie znam się w ogóle na samochodach a tam są jakieś mijania,drogowe itp czy taki zestaw z dwoma żarówkami wystarczy ?

Kolejna sprawa czy ktoś ma ten samochód z jakimiś żarówkami wyżej wymienonymi ?

Proszę też o jakieś fotki H1 Philipsa Night i Blue

Czytałem że są dozwolone ,ale czy na przeglądzie się nie dowalą ?
Oślepiają ludzi nadjeżdżających z przeciwka?

Piszcie tu też opinie o tych żarówach było dużo tematów o tych żarówkach ale mi chodzi o konkretnie te dwa typy w H1
;]

Jeszcze raz pisze marka Peugeot 405 rocznik 1992

A i jeszcze jedno bo są te światła mijania drogowe itp to w Peugot 407 jest kilka wejść np na drogowe czy coś bo nie weim za bardzo nic o tym xD ;]
huee
Nowicjusz

09 Lis 2008, 15:05

Nie jestem pewnien,czy masz H1.Z tego co kojarzę,to w 405 jest pojedynczy reflektor i są chyba H4.Zajrzyj pod maskę ile masz żarówek w reflektorze - jak jedną,to jest H4(w jednej żarówce są dwa żarniki - mijania i drogowe).A jeżeli masz dwie żarówki w reflektorze,to masz H1.Nie licz oczywiście żarówek kierunkowskazów.
Co do legalności - jeżeli sa oryginalne,to mają atest i są dopuszczone do ruchu.