Pierścienie centrujące do felg

26 Kwi 2016, 18:36

Cześć, mam problem felgami, a główna przyczyna to dobór pierścieni centrujących.
Jestem zielony w tych sprawach, trochę się dzisiaj najeździłem i nie uzyskałem żadnej stosownej pomocy w tej sprawie, do rzeczy.
Mam felgi Ronal 17", chciałem założyć(chcę nadal) wraz z już nowiuśkimi oponami na samochód ale potrzebne mi były pierścienie centrujące. Odwiedziłem dwa serwisy oponowe które mi nie pomogły, bo nie potrafili uzyskać rozmiarowo tych pierścieni. Jak mierzyli suwmiarką to wyszło coś koło 59 mm(standard w mk4 to 57,1), ponoć poprzedni użytkownik powiększył ten rozmiar :/
Jakiś uprzejmy mechanik z tych serwisów powiedział mi abym przetoczył, tzn. powiększył ten rozmiar do ~60 albo 61(już nie pamiętam) i w tedy są wstanie ogarnąć jakieś pierścienie centrujące. - Nie znam się, już wtedy w nerwach nie dosłyszałem zbytnio
Mam nadzieję, że nie jestem zmuszony sprzedawać tych felg i kupować po raz drugi inne(chodzi tutaj zaś o $$) :/

Mogę liczyć na pomoc?

PILNE(muszę uporać się z problemem czym prędzej)
TaTaRaK
Początkujący

Prawo jazdy: 01 04 2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75 KM/55 KW
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

17 Maj 2016, 16:01

Znalazłeś już rozwiązanie?

Średnica piasty w twoim samochodzie to u ciebie 57,1mm, tak?
Masz felgi które mają otwór w rozmiarze 59,1mm.

Na tej aukcji masz możliwość zakupu takich pierścieni [link do oferty na Allegro wygasł]

Rozumiem, że śruby otworami będą pasowały.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 1999

21 Lip 2016, 10:25

Dokładnie tak jak kolego napisałeś. Znalazłem te pierścienie centrujące. :)
TaTaRaK
Początkujący

Prawo jazdy: 01 04 2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75 KM/55 KW
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1997