Pierwsze autko do 20 tyś jakie wybrac ???

26 Paź 2008, 07:57

Witam chciałem się zapytać jakie autko byście polecili mi do 20 tys zaznaczając że było by to moje pierwsze auto.Chodzi mi o takie co nie za dużo pali ,w miarę oszczędne a przy tym dość dynamiczne oraz dość bezawaryjne ponieważ dużo się nie znam na mechanice aut.Z dużym naciskiem na Eksploatacje czyli tanie części ponieważ jestem tylko biednym studentem :-) Auto było by głownie przeznaczone do jazdy w mieście i czasami poza miasto ale tez na niedługie trasy.Szukam coś z w typie : Podaje wybrane modele :

1. Toyota Avensis I generacja
2. Honda ( Civic , Accord )
3. Opel ( Vectra , Astra II )
4. Mitsubishi Galant VIII
Rocznik min 98
Silniki (1.6/1.8/2.0 maksymalnie 2.5) Benzyna
Moc od 100 KM
Z przebiegiem maksymalnym 160 tys.
Skrzynia Manual
Zaznaczam ze takie marki jak Mercedes Audi BMW odpadają ze względu na cenę zakupu i EKSPLOATACJI... oraz Francuskie,Włoskie tez ze względu na awaryjność:-)

Czy któreś z tych aut wyżej wymienionych byście mi polecili? a możne Macie jakieś swoje typy? Pozdrawiam
Johnny
Nowicjusz

26 Paź 2008, 08:20

Piszesz o cenach eksplotacji, ze zalezy Ci zeby były niskie, a z drugiej strony piszesz o silnikach benzynowych, które palą po 10l benzyny a nawet o tych 2.5l co pewnie ponizej 15 nie schodzą:)
Z tych co tutaj podałes bym brał Acorda, bo zwyczajnie w swiecie najbardziej z tych wszystkich tutaj mi pasuje:)
Baqś

26 Paź 2008, 08:37

Zaznaczam ze takie marki jak Mercedes Audi BMW odpadają ze względu na cenę zakupu i EKSPLOATACJI...

Mylisz się mówiąc że Mercedes lub Audi odpadają ze względu na eksploatację, ponieważ w tych autach części są niewiele droższe od np. Fiata i łatwo dostępne, a tańsze niż w japończykach. A za tą cenę byś miał ładną zadbaną C Klasę, która pod względem eksploatacji jest porówynywalna do VW, Fiata. :lol:
slowik93
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Augustów

26 Paź 2008, 19:39