Pierwsze autko do max 8000zł

17 Lip 2013, 21:51

Witajcie Drodzy Forumowicze

Od ponad tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem prawa jazdy i czas rozejrzeć się za pierwszym pojazdem dla siebie :D

Nie jestem mechanikiem, nie znam się zbyt bardzo na autkach, ale jako, że jesteście bardziej doświadczeni ode mnie liczę na Waszą pomoc.

Szukam autka 5-cio drzwiowego, najlepiej hatchbacka, ewentualnie nie dużego sedana, koniecznie z zamontowaną instalacją LPG, ze względu na koszty użytkowania.

Poszukuję autka, dla którego przesiadywanie w serwisie nie jest normą.

Powinno być żwawe, powyżej 80KM ale z pojemnością nie przekraczającą 1800cm3 ze względu na wysokie ubezpieczenie.

Zastanawiałem się wstępnie nad Renault Megane 1 generacji ale już tą poliftową 1.6 107KM, czy może ktoś z Was miał przyjemność poruszać się tym autkiem lub coś potrafi powiedzieć?

Czy są jakieś inne, godne polecenia samochody za taką kwotę ?

Jestem otwarty na propozycje z całej Polski, więc możecie swobodnie wrzucać linki ciekawych pojazdów.

Z góry dziękuję za porady i Serdecznie Pozdrawiam.

Tomek
tomek18
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 07 2013
Auto: Nie posiadam

17 Lip 2013, 21:59

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Lip 2013, 22:07

Bardzo fajne autka. Wiesz coś może o nich lub o wspomnianej Megance ?
tomek18
Nowicjusz

18 Lip 2013, 06:49

W Vectrze uważaj na silnik 1.6 16V bo lubi wcinać olej i na blachy bo rdza je lubi choć po liftingu nieco je poprawiono. Silniki zazwyczaj dobrze znoszą lpg,części tanie jak w Oplu.