Pierwsze auto 5-6 tys

24 Sty 2016, 15:44

Witam prawo jazdy mam od pół roku, ale niestety nic nie jeżdże od 2 czasu szukam autka do 5-6 tysiecy, głównie auto ma być przeznaczone do dojazdu na uczelnie jakies 25 km razem w obie strony. Jestem z woj. Podlaskiego (Bialystok) Nie mam jakis specjalnych wymagan dotyczacych marki, jestem laikiem w tym temacie. Dobrze jakby byla klima i lpg. Ostatnio sprzerajac na olx znalazlem cos takiego
[link do oferty na Olx wygasł]
milek27
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 06 2015
Auto: nie mam

24 Sty 2016, 18:20

Passat nie będzie tani w utrzymaniu i za te pieniądze to jedna wielka niewiadoma.
Astra po strzale w przód i jakaś odcieniowa mi się wydaje.

zerknij na te oferty:
[link do oferty na Allegro wygasł] - poproś o więcej zdjęć i patrząc na kierownicę przebieg raczej napewno będzie większy.
[link do oferty na Olx wygasł] - reszta kasy na ogarnięcie blacharki i konserwację.
[link do oferty na Olx wygasł] - bardzo ładnie utrzymany,autentyczny przebieg i długo u jednego właściciela.
[link do oferty na Olx wygasł] - błąd w mocy,1.6 było w trzech odmianach (75km,90km lub 107km).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Sty 2016, 12:53

A co myślicie o takiej leganzie?? Z tego co czytam duza część osób poleca
milek27
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 06 2015
Auto: nie mam

29 Sty 2016, 16:17

Passat tani bo klimy nie ma :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

29 Sty 2016, 22:01

Leganza według mnie to na 90% szrot,po zdjęciach widać kilka różnych odcieni i ten opis "Jeździ, skręca, hamuje" nie wróży raczej nic dobrego.